قابلیت تصویر در تصویر ویندوز 10

قابلیت تصویر در تصویر ویندوز 10 از سوی مایکروسافت معرفی شد

ویندوز 10 یکی از بهترین قابلیت های اندروید و آی او اس را دریافت کرد؛ پشتیبانی از تصویر در تصویر. مایکروسافت قابلیت تصویر در تصویر ویندوز 10 را به عنوان بخشی از آپدیت Creators معرفی کرد که انتظار می‌رود تا ماه آوریل (اواخر فروردین‌ماه 96) به کامپیوترهای خانگی راه یابد.

نرم افزارهایی مانند اسکایپ از قابلیت تصویر در تصویر ویندوز 10 پشتیبانی می‌کنند

مایکروسافت قابلیت تصویر در تصویر ویندوز 10 خود را با عنوان “Compact Overlay” معرفی کرده و آن را در اختیار توسعه‌دهندگان نرم افزارهای یونیورسال ویندوز قرار خواهد داد. نرم افزارهای اصلی سیستم عامل مانند Movies & TV و یا اسکایپ از قابلیت تصویر در تصویر ویندوز 10 پشتیبانی خواهند کرد. در این صورت، کاربر قادر خواهد بود تا همزمان با اجرا و کار با یک نرم افزار، به تماشای تلویزیون و فیلم و یا برقراری تماس‌های تصویری با اسکایپ بپردازد.

مایکروسافت در حال حاضر در حال تست این قابلیت جدید به عنوان بخشی از بیلد 15031 ویندوز 10 است. یکی دیگر از امکانات اضافه شده به این بیلد از آخرین سیستم عامل ماکروسافت، قابلیت قفل داینامیک (Dynamic Lock) است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا در صورتی که از PC خود فاصله گرفت، ویندوز به صورت اتوماتیک کامپیوتر را به حالت قفل ببرد؛ این امکان با همگام‌سازی PC و تلفن همراه و از طریق بلوتوث امکان‌پذیر است.

مایکروسافت با معرفی قابلیت تصویر در تصویر ویندوز 10 از همه امکانات آپدیت Creators رونمایی کرده است. این بدین معناست که همه این ویژگی‌ها در ماه آوریل و همزمان با عرضه این نسخه از ویندوز 10 در دسترس قرار خواهد گرفت. به همین منظور، این شرکت تمام بررسی‌ها و تست‌های خود را انجام داده و از نبود باگ‌ها و اشکالات نرم افزاری اطمینان حاصل کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*