احتمالا باید بیش از هزار دلار برای خرید آیفون 8 بپردازید!

احتمالا باید بیش از هزار دلار برای خرید آیفون 8 بپردازید!

سال آینده به مناسبت ده سالگی معرفی آیفون، اپل قصد دارد کاربران را با یک محصول ویژه سوپرایز کند و این اسمارت فون جدید که آیفون 8 (Apple iPhone 8) و یا آیفون ایکس نام خواهد گرفت، دارای طراحی کاملا متفاوتی نسبت به مدل‌های عرضه شده در چند سال اخیر خواهد داشت و قرار است این رکود تکراری را از بین ببرد.

طبق اطلاعاتی که از سوی یک منبع جدید منتشر شده است، آیفون 8 اپل یک مدل ویژه خواهد داشت که  نمایشگر این مدل از پنل‌های اولد ساخته شده و هیچ حاشیه‌ای از کنار‌های بدنه نخواهد داشت. در واقع این نمایشگر ۵.۸ اینچی تمام سطح پنل جلویی را می‌پوشاند و سنسور تشخیص اثر انگشت نیز زیر قسمت شیشه‌ای تاچ اسکرین قرار خواهد گرفت. پیشرفته بودن این تکنولوژی در کنار هزینه‌ی دو برابریِ به‌کارگیری پنل‌های اولد به جای نمایشگرهای ال سی دی و البته ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی بیشتر، این برند آمریکایی را مجبور می‌کند که هزینه‌ی بسیار بیشتری را برای ساخت نسل بعدی آیفون‌های خود صرف کند.

البته از جهتی دیگر، اپل برای ساخت فریم لبه‌های آیفون 8 از استیل ضد زنگ بهره خواهد برد که این ماده از آلومینیوم به کار رفته در سری آیفون های ۷ و ۷ پلاس ارزان‌تر است و از این جهت می‌تواند کمی هزینه‌ی تولید آیفون این نسل را پایین‌تر بیاورد. تعویض دکمه‌های فیزیکی بر روی لبه‌ها با دکمه‌های مجازی لمسی، به‌کارگیری دوربین‌های دارای لنز دوگانه بر روی پنل‌های پشتی تمام مدل‌ها و یک باتری با ظرفیت شارژدهی بسیار مناسب، همگی از تغییرات مهمی هستند که احتمالا در سری آیفون 8 (و مدل آیفون 8 ایکس) دیده خواهند شد.

اپل در سال ۲۰۱۷ چند آیفون را معرفی خواهد کرد؟

احتمالا باید بیش از هزار دلار برای خرید آیفون 8 بپردازید!

اما با وجود تمام این تغییرات، هنوز یک نقطه‌ی ابهام بزرگ درباره‌ی نسل بعدی پرچمداران اپل وجود دارد و آن هم این است که آیا اپل قصد دارد مطابق هر سال، اکثر ویژگی‌های جدید را در تمام گوشی‌های آن سال عرضه کند و یا در سال ۲۰۱۷، شاهد یک تغییر مهم خواهیم بود و تنها یک مدل ویژه یا پرو از آیفون 8 به این قابلیت‌های جدید مجهز خواهد شد. اگر بخواهیم به صحبت‌های تحلیلگر معتبر حوزه‌ی اپل یعنی آقای مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از تشکیلات KGI Securities استناد کنیم، او معتقد است که اپل در سال جاری سه آیفون شامل آیفون ۷ اس با نمایشگر ۴.۷ اینچی، آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی و یک مدل دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع پنل‌های اولد به نام آیفون 8 را روانه ی بازار خواهد کرد؛ همچنین او باور دارد که این مدل ویژه به جای سنسور اثر انگشت، از اسکنر تشخیص چهره برای تایید هویت کابران بهره خواهد برد.

در حال حاضر مدل جت بلک آیفون ۷ پلاس با ظرفیت داخلی ۲۵۶ گیگابایت، گرا‌ن‌قیمت‌ترین مدل از گوشی‌‌های اپل است که با قیمت ۹۶۹ دلار به فروش می‌رسد. اما خبر ترسناک اینجاست که طبق ادعای این منبع مطلع، در سال جاری شاهد شکسته شدن رکورد قیمت آیفون‌های این برند کوپرتینویی خواهیم بود و مدل ویژه‌ی آیفون 8 با قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید! بنابراین یا از همین حالا پول‌هایتان را جمع کنید و یا فکر خرید آیفون جدید را از سرتان بیرون کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس راحت قیمت بالا 4میلیون 500 هزار تومان خواهد بود … زیاد دو برابر LG G6 یا سامسونگ s8