تصاویر اکسپریا ایکس ای 2017

جدیدترین تصاویر اکسپریا ایکس ای 2017 از طراحی مکعبی آن خبر می‌دهند

محبوبیت گوشی سونی اکسپریا ایکس ای (Xperia XA) در مقایسه با دیگر اعضای گران قیمت سری ایکس از خانواده اکسپریا بر هیچکس پوشیده نیست. خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران پروپاقرص گوشی های اندرویدی سونی، تولید مدلی جدید از همین گوشی است که بنابر عقیده‌ برخی اکسپریا ایکس ای 2 (Xperia XA2) و بنابر نظر برخی دیگر اکسپریا ایکس ای 2017 (XA 2017) نام خواهد گرفت. با توجه به جدیدترین تصاویر اکسپریا ایکس ای 2017 ظاهر مستطیلی‌شکل مدل پیشین حفظ شده و حتی در طراحی آن گوشه‌های تیزتری را نیز مشاهده می‌کنیم.

آخرین تصاویر اکسپریا ایکس ای 2017 دقیقا با عکس‌ها، رندرها و ویدیوهای پیشین فاش شده مطابقت دارند. البته با کنار گذاشتن این شایعات و اطلاعات، باید امیدوار بود تا هر چه زودتر در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون اسپانیا شاهد این گوشی باشیم.

منبع منتشرکننده تصاویر اکسپریا ایکس ای 2017 آن را اکسپریا ایکس ای 2 نامیده است

گفتنی است به عقیده منبع منتشرکننده تصاویر اکسپریا ایکس ای 2017 ، سونی دستگاه جدید خود را با نام اکسپریا ایکس ای 2 به فروش خواهد رساند. اگرچه کیفیت تصاویر فاش شده پایین است، اما حداقل می‌توان اطلاعاتی همچون استفاده از اندروید نوقا 7.0، وجود چیپست مدیاتک هلیو پی 20 (MediaTek Helio P20) در کنار 4 گیگابایت حافظه رم را از آن‌ها استخراج کرد. از قرار معلوم این گوشی با داشتن دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی قدرتمند 16 مگاپیکسلی قرار است تا دل هر کاربر عاشق عکاسی را برباید. شایعات بر وجود پورت یو اس بی نوع سی حکایت داشته و از حضور جک استاندارد 3.5 میلی‌متری همانند همیشه خبر می‌دهند. در شایعات اخیر به قیمت اکسپریا ایکس ای 2017 نیز پرداخته شده و این نرخ حدود 320 دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یعنی سونی با این طراحی مفهوم جدیدی از حاشیه رو نشون داد اخه اینقدر حاشیه اگه انگشت کسی که تو عکس هست ملاک قرار بدیم متوجه حاشیه فوق العاده زیاد این گوشی میشیم هم پایین هم بالای گوشی تازه بماند که سنسور اثر انگشت هم نداره

  2. قیمتش بسیار مناسبه