ظرفیت باتری گلکسی اس 8 وگلکسی اس 8 پلاس مشخص شد

ظرفیت احتمالی باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس لو رفت

یکی از مهمترین معیارهای کاربران برای انتخاب یک گوشی هوشمند، باتری آن است. در واقع یک اسمارت فون هرچقدر هم از امکانات بالایی برخوردار باشد، بدون داشتن باتری با ظرفیتی مناسب، با عدم استقبال مواجه می‌شود. اما آیا می‌دانید ظرفیت باتری گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) چقدر است؟

ظرفیت باتری گلکسی اس 8 چه تغییری نسبت به مدل قبل داشته است؟

بر اساس آخرین گزارشات منتشرشده از کشور کره، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 8 و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 8 پلاس استفاده کند. برای اطلاع شما باید گفت ظرفیت باتری S8 همان است که در گلکسی اس 7 (Galaxy S7) نیز استفاده شده بود و ظرفیت باتری گلکسی اس 8 پلاس 100 میلی‌آمپر از گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) کمتر شده است.

گویا این گزارش توسط منبعی موثق از سوی سامسونگ نقل شده و ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و مدل بزرگتر از آن را تایید کرده است اما با توجه به ناشناس بودن این منبع، درستی یا نادرستی آن هنوز مشخص نیست. سامسونگ در هفته‌های اخیر سعی داشته تا از بروز شایعات پیرامون پرچمداران جدیدش ممانعت کند و حتی به صورت رسمی و طی یک بخشنامه داخلی، جریمه‌هایی برای کارمندانی که این اطلاعات را به بیرون درز می‌دهند تعیین کرده است. به همین دلیل، اینگونه آزادانه در خصوص ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سخن گفتن کمی مشکوک به نظر می‌رسد.

در هر حال باید تا زمان رونمایی از محصولات جدید سامسونگ (احتمالا تا یک ماه آینده) صبر کرد و دید شایعات منتشرشده در خصوص گوشی های پر سر و صدای کره‌ای‌ها تا چه حد به واقعیت تبدیل می‌شوند. به نظر شما آیا حوادث پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) و مشکلات باتری آن برای پرچمداران سال 2017 این کمپانی نیز تکرار خواهد شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همون آش و همون کاسه