یخچال پایین فریزر ال جی

یخچال پایین فریزر ال جی مجهز به سیستم NatureFresh و با بالاترین بازده ممکن معرفی شد

یخچال پایین فریزر ال جی با عملکرد فوق‌العاده و راحتی و طراحی بی‌نظیر معرفی شد. این یخچال دوست‌دار محیط زیست با برخورداری از سیستم NatureFresh برای حفظ تازگی مواد غذایی، یکی از برجسته‌ترین یخچال فریزرهای شرکت ال جی محسوب می‌شود. همچنین این یخچال پیشرفته به لطف داشتن کمپرسور اینورتر خطی، از دوام بالا و سیستم مصرف بهینه‌ی انرژی بهره می‌برد.

یخچال پایین فریزر ال جی علاوه بر بهره‌مندی از سیستم مخصوص ذخیره مواد غذایی یعنی NatureFresh و کمپرسور اینورتر خطی، ویژگی‌های تسهیل‌کننده‌ای را برای سازماندهی هرچه راحت‌تر مواد غذایی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

یخچال پایین فریزر ال جیبازده و دوام بالا

در طی مرحله طراحی، ال‌ جی با دقت به نیازها و اولویت‌های مشتریان دوست‌دار محیط زیست توجه کرده و این یخچال‌ پایین فریزر را به گونه‌ای توسعه داده که کمترین آسیب ممکن را متوجه محیط زیست کند. کمپرسور خطی اینورتر پیشرفته ال‌ جی، مصرف انرژی را تا 32 درصد نسبت به کمپرسورهای معمولی کاهش داده و باعث اعتبار هر چه بیشتر یخچال در زمینه حفاظت از محیط زیست می‌شود. کمپرسور پیشرفته ال‌ جی با استفاده از حرکت مستقیم پیستون نسبت به حالت رفت و برگشتی و گردشی پیستون‌های معمولی، مصرف برق را کاهش داده و در عین حال عملکرد بهتر و راحتی بیشتری را در اختیار مشتری می‌گذارد. در راستای توجه جهانی به مسئله مصرف بهینه انرژی، کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی توانسته مزیت رقابتی خوبی برای ال‌ جی در این بازار به وجود آورد؛ بازاری که اولویت محصولات خود را بر اساس مطابقت با محیط زیست بنا گذاشته است. یخچال پایین فریزر ال جی در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ از جمله مدلی با برچسب مصرف انرژی %20-/+++A و مدلی دیگری که مصرف انرژی آن %10-/+++A است.

غذای تازه‌تر با قابلیت Nature Fresh در یخچال پایین فریزر ال جی

یخچال پایین فریزر ال جی مجهز به سیستم Nature FRESH مخصوص LG است که باعث می‌شود مواد تا لحظه مصرف در بهترین شرایط خود باقی بمانند. سیستم Nature FRESH مجهز به سه ویژگی انطباق‌پذیر شامل FRESH Balancer ،FRESH Converter و خنک‌کننده Nature FRESH است. ویژگی FRESH Balancer که وظیفه حفظ تعادل رطوبت درون محفظه نگهداری میوه‌ها و سبزیجات و محفظه‌های قابل تنظیم دیگر را بر عهده دارد و به مشتری این امکان را می‌دهد که بتواند میزان رطوبت درون محفظه میوه و سبزیجات را حفظ  و کنترل کند. از سویی دیگر، ویژگی FRESH Converter می‌تواند به وسیله دمای مطلوب، محیطی سفارشی برای نگهداری گوشت، ماهی و سبزیجات ایجاد کند. در آخر به لطف نبود هیچ‌گونه برفکی، خنک‌کننده Nature FRESH دمای یخچال را کنترل کرده و تضمین می‌کند که هوای سرد یکنواخت درون هر طبقه یخچال جریان داشته باشد.

یخچال پایین فریزر ال جی راحتی بیشتر با قفسه تاشو، طبقه مخصوص نگهداری نوشیدنی‌ها و طراحی مدرن

شرکت ال‌ جی متوجه شد که بسیاری از یخچال‌ها نمی‌توانند مواد غذایی مثل تکه گوشت‌های بزرگ و یا بطری‌های بلند را در خود جای دهند. به همین خاطر آخرین مدل این یخچال به قفسه تاشو دو مرحله‌ای و فضای فریزر بزرگ برای مواد غذایی حجیم مجهز شده است. به علاوه، این یخچال مجهز به طبقه مخصوص نوشیدنی است تا راحتی هرچه‌ بیشتری در اختیار مشتری بگذارد. با وجود طبقات فلزی و نمایشگر زیبای روی در یخچال، تیم طراحی ال‌ جی تضمین می‌کند که این یخچال با هرگونه آشپزخانه و یا دکوری هماهنگ ‌شود.

سئونگ جین (Seong-Jin)، مدیر ‌ال‌ جی الکترونیکس و بخش لوازم خانگی و تهویه هوا می‌گوید:

یخچال پایین فریزر ال جی بسیار دوست‌دار محیط زیست است و در کنار راحتی در استفاده، برای سال‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد. این مدل به ال‌ جی کمک می‌کند تا پیشتازی دراز مدت خود را در بازار یخچال‌ های پیشرفته و کم‌مصرف در سطح جهان و صنعت لوازم خانگی، ادامه دهد.

یخچال پایین فریزر ال جیشکستن رکورد مصرف انرژی

شرکت ال‌ جی در عرضه محصولاتی با مصرف بهینه انرژی و حفاظت از محیط زیست سابقه طولانی دارد و حتی در این زمینه رکوردشکنی‌هایی نیز داشته است. به عنوان مثال آخرین رکورد خود را در زمینه بزرگ‌ترین تصویر ساخته شده توسط لامپ ثبت کرد تا به وسیله آن مصرف انرژی کم سیستم جدید Centum یخچال‌ های خود را به نمایش بگذارد. در این رکوردشکنی، مجموع 18 هزار و 72 لامپ فلورسنت مجزا برای ساختن عکس 12 در 9.6 متری یخچال مجهز به فناوری centum ال‌ جی استفاده شد. آخرین رکورد ثبت شده در این زمینه مربوط به سال 2014 و با مجموع 11 هزار و 22 لامپ بوده است.

به تصویر کشیدن این تصویر به مدت یک ساعت نیازمند 198.8 کیلو وات برق است. مقداری که برابر است با یکسال ذخیره انرژی توسط یخچال مجهز به فناوری centum با رده مصرف انرژی +++A. این مقدار حتی 20 درصد کمتر از مصرف انرژی یخچال با رده انرژی +A است. همچنین این مقدار انرژی الکتریکی می‌تواند یک جارو برقی را به مدت یک سال هر روز پنج ساعت و نیم روشن نگه دارد و یا یک سشوار را به مدت 18 سال روزانه نیم ساعت روشن کند.

یخچال پایین فریزر ال جیلازم به ذکر است که این پنل لامپی دومین رکورد ال‌ جی در سال 2016 بود که در کتاب جهانی رکوردهای گینس ثبت شد. ال‌ جی در ماه آوریل، ماشین لباسشویی بدون لرزش خود را با ساخت خانه‌ای از کارت‌های بازی روی آن در حالی که با سرعت هزار دور در دقیقه در حال چرخش بود نشان داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*