تجربه لذت بازی های اندروییدی با تبلت مخصوص بازی wikipad

بدون شک یکی از پرکابرد تریت کاربرد های امروزی تبلت ها اجرای بازی های گوناگون و لذت بردن از آنها است و در این راستا شرکت های مختلف همواره در پی ارائه محصولات جدید برای ایجاد تحول در این ضمینه هستند و ارائه تبلت های مخصوص بازی همراه با کنترلر های ویژه یکی از این اقدامات است.قبلا همانطور که به اطلاع شما رساندیم Archos تبلت منخصوص بازی اندروییدی خود را با نام MediaPad در IFA 2012 معرفی نمود و امروز با معرفی یکی دیگر از این نوع گجت ها با نام wikipad در خدمت شما هستیم.با ما همراه باشید.

تبلت Wikipad که مجهز به کنترلرهایی برای انجام بهتر بازی است، دارای سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین و گواهی PlayStation می باشد که اجازه اجرای عناوین پلی استیشن موبایل را برروی آن می دهد. Wikipad دارای پروسسور ۱.۴ گیگاهرتزی تگرا ۳ انویدیا، ۱ گیگابایت رم و صفحه نمایشی ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد و نو آورانه در این تبلت قابلیت جدا کردن کنترولر های مخصوص بازی آن است که بدون آنها Wikipad  بدون هیچ تفاوت ظاهری با دیگر تبلت ها قابل استفاده می باشد. Wikipad در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی در دسترس است که البته از طریق اسلات microSD card می توان حافظه داخلی آن را گسترش داد.

این تبلت که از طریق GameStop و با قیمت ۴۹۹ دلاری بصورت پیش فروش در دسترس می باشد، قرار است از تاریخ ۳۱ اکتبر عرضه شود.

{photo}91/06/18/wikipad_Tablet{/photo}


منبع: cnet
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*