تایید رسمی مقاومت کامل ال جی جی 6 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

تایید رسمی مقاومت کامل ال جی جی 6 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

باز هم یک روز دیگر و یک تیزر تبلیغاتی رسمی دیگر از ال جی جی 6 (LG G6) ! در این تیزر تبلیغاتی که دقایقی پیش به طور رسمی از کمپانی سازنده منتشر شده است، شاهد عبارت مهمی هستیم که یکی از ویژگی‌های مورد انتظار پرچمدار جدید ال جی را تایید می‌کند؛ مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار.

بعد از انتشار یک تیزر رسمی به رنگ صورتی که درباره‌ی قابل اطمینان بودن ال جی جی 6 صحبت می‌کرد، حالا بار دیگر به رنگ آبی برگشته‌ایم و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، شعاری تحت عنوان «بیشتر مقاومت کن. در برابر فشار» بر روی آن درج شده است. این شعار و رنگ آبی پوستر، این سرنخ را به ما می‌دهد که ال جی قصد دارد ضد آب بودن اسمارت فون جدید خود را به نمایش دربیاورد و البته مطابق تمام تصاویر تبلیغاتی هوشمندانه‌ی امروزی، به این قابلیت به طور غیر مستقیم اشاره داشته است:

تایید رسمی مقاومت کامل ال جی جی 6 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

ضد آب بودن نیز به مشخصات جی 6 اضافه شد

کارشناسان زیادی معتقدند که ال جی جی 6 به طور کامل در برابر نفوذ آب و البته گرد و غبار مقاومت خواهد داشت و حالا به نظر می‌رسد که خود سازنده نیز قصد دارد این فرضیه را تایید کند. در ضمن توجه داشته باشید که شایعات زیادی مبنی بر این موضوع وچود دارند که جی ۶ دیگر دارای طراحی ماژولار نخواهد بود و حالا اگر این پوستر را هم در نظر بگیریم، همه چیز جور درمی‌آید و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که با برخورداری این گوشی از استاندارد IP68، کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا عمق بیش از یک متری آب و البته در مدت زمانی محدود، از دیوایس گران‌قیمت خود لذت ببرند.

گفته می‌شود که ال جی جی 6 قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه (هشتم اسفند ماه) و قبل از آغاز رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون (MWC 2016) رونمایی شود. از یک بدنه ی فلزی با طراحی غیر ماژولار، باتری غیر قابل جداسازی با ظرفیت شارژدهی بیش از ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام، دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی، سنسور تشخیص اثر انگشت، فناوری quad DAC برای افزایش کیفیت و واقعی بودن صدای خروجی، دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت و حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر از طرفین نیز به عنوان مشخصات اصلی این گوشی هوشمند مورد انتظار یاد می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*