رندر هواوی پی 10 پلاس

رندر هواوی پی 10 پلاس جزییات زیادی از این گوشی را فاش می‌کند

درحالی که تنها یازده روز تا رویداد بزرگ هواوی در نمایشگاه MWC بارسلون باقی مانده، به تازگی رندر هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) و تصاویر تبلیغاتی آن منتشر شده که در کنار پرچمدار چینی‌ها، پی 10 رونمایی خواهد شد. این رندر شباهت زیادی به تصاویر لو رفته پیشین دارد و احتمالا به شمایل واقعی این گوشی بسیار نزدیک است.

طبق شایعات پی 10 از نمایشگری فلت بهره خواهد برد که در زیر آن حسگر تشخیص اثر انگشت جای گرفته؛ اما در رندرهای هواوی پی 10 پلاس ، نمایشگر نسخه پلاس این گوشی از دو طرف خمیده شده و موقعیت حسگر تشخیص اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده است.

اگر نگاه دقیقی به سطح پشتی پی 10 پلاس در تصاویر جدید لو رفته داشته باشیم، دوربین دوگانه با همکاری کمپانی لایکا (Leica) را مشاهده خواهیم کرد (دقیقا مشابه پی 10). اگر مکان قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت و خمیدگی صفحه نمایش را فاکتور بگیریم، پی 10 و برادرش از لحاظ سخت افزاری بسیار به یکدیگر نزدیک هستند. گرچه در تصاویر فاش شده امروز تنها رنگ مشکی از موبایل مورد بحث نمایش داده شده، اما انتظار داریم رنگ‌های بیشتری از پی 10 پلاس نظیر نقره‌ای و طلایی نیز در دسترس مشتریان قرار گیرد.

رندر هواوی پی 10 پلاس مطابق با تصاویر لو رفته پیشین است

براساس شنیده‌ها، هواوی پی 10 و پی 10 پلاس هردو به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست کایرین 960، 4 یا 6 گیگابایت رم، 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز خواهند شد. همچنین پوسته مخصوص هواوی موسوم به EMUI 5.0 روی نسخه هفتم از سیستم عامل اندروید (نوقا) نیز ظاهر نرم افزاری گوشی را تزیین خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*