ال جی V30 از 6 گیگابایت رم و اسنپدراگون 835 برخوردار خواهد شد؟

با وجود این که به دلیل حجم عظیم مورد نیاز از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ برای تولید گلکسی اس ۸ سامسونگ، احتمالا ال جی جی ۶ به عنوان پرچمدار آینده‌ی کمپانی کره‌ای قادر به برخورداری از این پردازنده نخواهد بود، اما گزارش جدید نشان می‌دهد که ال جی وی 30 (LG V30) این محدودیت را جبران خواهد کرد و به جدیدترین نسل از پردازنده های موبایل کوالکام مجهز خواهد شد.

طبق گزارش جدیدی که از سوی منابع چینی منتشر شده است، گوشی ال جی V30 به عنوان ادامه‌دهنده‌‌ی راه گوشی موفق و محبوب وی ۲۰، قرار است از این چیپست قدرتمند بهره‌مند شود. البته علاوه بر تراشه‌ی اصلی، گویا این مدل قرار است در تمام بخش‌های سخت افزاری بسیار قدرتمند ظاهر شود و شاید صرف نظر از نوع طراحی (وجود نمایشگر دوم بر بالای تاچ اسکرین اصلی) تفاوت چندانی بین ال جی V30 و ال جی جی ۶ در نقش پرچمدار سال ۲۰۱۷ ال جی دیده نشود.

دوربین دوگانه هم در جلو و هم در عقب ال جی V30 وجود خواهد داشت

در همین راستا گفته می‌شود که گوشی ال جی V30 دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود که بالاترین استاندارد در میان گوشی‌های اندرویدی سطح بالای حاضر در بازار محسوب می‌شود. دوربین دارای ساختار لنزهای دوگانه بر روی پنل پشتی و پنل جلویی (دوربین‌های سلفی دوگانه) و برخورداری از یک نسل جدید و کارآمدتر DAC (مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ) برای افزایش کیفیت و واقعی بودن صدا، از مشخصات اصلی ال جی V30 خواهند بود.

در ادامه‌ی این گزارش آمده است که این مدل جدید از چند قابلیت ویژه نیز برخوردار خواهد بود که در حال حاضر به صورت محرمانه باقی مانده است. احتمالا قرار است در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی از گوشی ال جی V30 رونمایی شود و هنوز صحبتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی دقیق و قیمت آن به میان نیامده است؛ همچنین جالب است بدانید که احتمال دارد نمایشگر دوم که به عنوان برگ برنده‌ی ال جی وی ۲۰ محسوب می‌شد، در مدل جدید حذف شود و ال جی جای آن را با یک قابلیت ویژه که هنوز محرمانه است، پر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واای کِی معرفی میشه؟

  2. من فکرکنم سریv ازاین به بعد پرچمدار اصلی الجی شناخته بشه..