نسل جدید هدست گیر وی آر

نسل جدید هدست گیر وی آر به زودی رونمایی می‌شود؛ احتمال عرضه با کنترلر اختصاصی

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های پلتفرم واقعیت مجازی دی دریم ویو گوگل (Google Daydream View) نسبت به سایر پلتفرم های واقعیت مجازی موبایلی موجود، ارائه یک کنترلر اختصاصی است. هرچند این کنترلر نمی‌تواند گزینه ایده آلی برای تجربه بازی با هدست VR باشد، اما بدون شک با استفاده از آن می‌توان ناوبری بهتری را در منوها و سایر بخش های این دنیای مجازی انجام داد. بدون شک این کنترلر به خوبی موفق شده کلید کنترلری کوچک تعبیه شده در قسمت راست هدست گیر وی آر (Samsung Gear VR) موسوم به D-Pad را مغلوب خود سازد.

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ این نکته را فهمیده است و در آینده‌ای نزدیک قصد دارد در ارائه تجربه ناوبری توسط هدست گیر وی آر خود، از گوگل تبعیت کند. به نقل از یک توییت منتشر شده از سوی “Roland Quandt” ظاهرا نسل جدید هدست گیر وی آر از یک کنترلر یا گیم پد اختصاصی برخوردار خواهد بود و ما می‌توانیم اوایل ماه آینده میلادی با آن ملاقات کنیم.

نسل جدید هدست گیر وی آر

متن توییت این افشاکننده به شرح زیر است:

Samsung Gear VR SM-R324 درست همانند SM-R323 که برای گلکسی اس 7 عرضه شده بود، در راه است؛ اما کاور نگهدارنده آن برای گلکسی اس 8 متفاوت است و یک کنترلر تک دستی نیز همراه آن خواهد بود.

رولاند کواندت – 20 فوریه 2017

به نقل از رولاند، این هدست واقعیت مجازی موبایلی در اکثر موارد شبیه به نسل پیشین خود است، اما یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های آن وجود یک کنترلر و همچنین یک کاور نگهدارنده برای گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) است. در حال حاضر هیچ جزئیاتی از سخت افزار به کار رفته در زیر قاب آن به بیرون درز پیدا نکرده است تا ما بتوانیم قابلیت‌های جهشی آن را مورد بررسی قرار دهیم، اما اخیرا رندرهایی به بیرون درز پیدا کرده که خبر از عرضه یک دیوایس همراه با کلیدهایی بر روی آن می‌دهد.

رندرهای کنترلر هدست جدید گیر وی آر

به نظر می‌رسد کنترلر گیر وی آر جدید سامسونگ قابل تنظیم برای استفاده با یک دست برای ناوبری و یا استفاده همراه با دو دست به عنوان گیم پد در بازی های واقعیت مجازی است. این دسته از یک استیک آنالوگ، 4 دکمه و یک کلید خانه / منو در قسمت جلویی خود، دو کلید فشاری و همچنین یک کلید برای اتصال بلوتوثی برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*