داک دسکتاپ گلکسی اس 8

تصاویر از کلیدهای روی صفحه و داک دسکتاپ گلکسی اس 8 به بیرون درز کرد

هر روزی که به رونمایی از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و تصاویر بیشتری به بیرون درز پیدا می‌کند. امروز نیز ما اطلاعات تازه‌ای را به دست آورده‌ایم که مشخصات جدیدی از این گوشی را بازگو می‌کنند. داستان از این قرار است که وب سایت اندروید پلیس تصاویری را منتشر کرده و ادعا می‌کند مربوط به کلیدهای روی صفحه و همچنین داک دسکتاپ گلکسی اس 8 سامسونگ است.

این شایعات همچنین بار دیگر تایید می‌کنند که پرچمدار آینده کمپانی سامسونگ از حاشیه‌های نمایشگر حداقلی بهره می‌برد. تصویر سمت چپ به ما بار دیگر گوش زد می‌کند که گلکسی اس 8 از کلیدهای مجازی برخوردار است. دومین تصویر یک سنسور ضربان قلب را به نمایش می‌گذارد که در سمت چپ دوربین تعبیه شده و یک اسکنر اثر انگشت نیز در سمت راست دوربین میانی قاب پشتی به چشم می‌خورد.

داک دسکتاپ گلکسی اس 8

بار دیگر داک دسکتاپ گلکسی اس 8 به نام Dex در تصاویر دیده شد

اما آخرین تصویر، داک دسکتاپ گلکسی اس 8 را به نمایش می‌گذارد که ما بارها آن را با نام Dex شنیده‌ایم. به نقل از گزارش‌هایی که پیشتر شنیده‌ایم، این یک داک است که با نصب گوشی بر روی آن و سپس اتصال به مانیتور، تجربیات دسکتاپی را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. این تصاویر نیز دقیقا همین داک را نشان می‌دهند که گوشی گلکسی اس 8 بر روی آن قرار گرفته و توسط یک سیم به مانیتوری متصل است. این شایعات عنوان می‌کنند که می‌توانید به لطف استفاده از یک کیبورد  و ماوس، دقیقا همان کاری که قابلیت کانتینیوم ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار می‌دهد را اینبار با یک گوشی اندرویدی انجام داده و از رابط کاربری دسکتاپی اندروید لذت ببرید. این نخستین باری نیست که شایعاتی در خصوص ارائه تجربیات دسکتاپی توسط پرچمدار آینده گوشی های هوشمند سامسونگ به گوش می‌رسد.

داک دسکتاپ گلکسی اس 8

از آنجایی که تصاویر مربوط به این گوشی در فایل تبلت گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) قرار داشتند، این تصور را می‌توانیم داشته باشیم که هر دو از عملکرد یکسانی برخوردار هستند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد در کنگره جهانی موبایل امسال که طبق معمول در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، از این تبلت قدرتمند رونمایی کند. هرچند گوشی گلکسی اس 8 در این رویداد بزرگ رونمایی نخواهد شد و به نقل از شایعات تنها ویدیویی تبلیغاتی از آن به انتشار می‌رسد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد اواخر ماه مارس از این گوشی رسما رونمایی کرده و در اواسط آوریل آن را به عرضه برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*