مدل مشکی گوشی ال جی جی 6

رندر نهایی مدل مشکی گوشی ال جی جی 6 منتشر شد

ما تنها چند روز با آغاز به کار کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017)، جایی که بسیاری از شرکت های سازنده از پرچمداران جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی می‌کنند فاصله داریم. ال جی نیز به این نمایشگاه خواهد آمد تا تازه‌ترین پرچمدار خود، گوشی هوشمند ال جی جی 6 (LG G6) را معرفی کند. این کمپانی اخیرا تیزرهای تبلیغاتی مختلفی را از گوشی G6 منتشر کرده است، اما هیچکدام ظاهر اصلی آن را به نمایش نمیگذاشتند. ما تا به امروز رندرهای زیادی را دیدیم که ادعا می‌کردند مربوط به این گوشی کره‌ای هستند، اما حالا به نظر می‌رسد رندر نهایی مدل مشکی گوشی ال جی جی 6 به بیرون درز پیدا کرده است.

مدل مشکی گوشی ال جی جی 6

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، مربوط به رندر نهایی مدل مشکی گوشی ال جی جی 6 است که توسط نام کاربری evleaks@ ، شخصی که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات محصولات عرضه نشده دارد منتشر و در صفحه توییتر وی به اشتراک گذاشته شده است. به همین خاطر ما می‌توانیم به او اعتماد کنیم و این تصویر انتشار یافته را رندر نهایی پرچمدار آینده کمپانی ال جی بدانیم.

مدل مشکی گوشی ال جی جی 6 ، زیبا و جذاب به نظر می‌رسد

می‌توان به وضوح طراحی پرچمدار آینده غول کره‌ای دنیای موبایلی را در این رندرها مشاهده کرد. آنطور که از تماشای رندر جدید این گوشی به نظر می‌رسد، مدل مشکی گوشی ال جی جی 6 بهتر از آن چیزیست که در رندرهای پیشین، طی هفته‌های گذشته دیده بودیم. شما می‌توانید به خوبی حاشیه‌های کم نمایشگر، اطراف گرد صفحه، عدم حضور کلید فیزیکی هوم همراه با دوربین دوگانه در قسمت پشتی و زیر آن یک سنسور اسکنر اثر انگشت را مشاهده کنید.

گفتنیست که این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD با نسبت عجیب و غریب 18:9 بهره می‌برد. در کنار آن باید به یک چیپست اسنپدراگون 821 احتمالا ارتقا یافته نیز اشاره کرد که به عنوان قلب تپنده گوشی G6 در زیر قاب فلزی این محصول فعالیت می‌کند. کمپانی ال جی 8 اسفند ماه در شهر بارسلونا و در حین برگزاری نمایشگاه MWC 2017 قرار است از این گوشی هوشمند اندرویدی رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*