معرفی پایه عکاسی سلفی شیائومی با کنترل بلوتوث جدا شدنی

عکاسی سلفی دیگر از یک تب گذشته و حالا به لطف محبوبیت بیش از حد آن در شبکه‌ های اجتماعی، یک سبک منحصر‌به‌فرد در عکاسی تبدیل شده است. مطمئنا اگر بخواهید این نوع از عکاسی را به شکلی حرفه‌ای تجربه کنید، پایه عکاسی سلفی می‌تواند نقش بسزایی در افزایش کیفیت و کار نهایی شما داشته باشد. حالا پایه عکاسی سلفی شیائومی دقیقا به همین منظور و با هدف‌گیری عاشقان عکاسی خویش انداز، روانه‌ی بازار شده است.

البته تفاوت پایه عکاسی سلفی شیائومی که با نام کامل Mi Selfie Stick Tripod معرفی شده است، با دیگر رقبا در این است که علاوه بر استفاده از حالت بلند آن برای عکاسی از خود، کاربران می‌توانند آن را به شکل یک سه‌پایه‌ی عکاسی نیز به کار بگیرند و با نصب اسمارت فون خود بر روی آن، پایداری قابل توجهی را برای تصویربرداری خود به وجود بیاورند؛ اما این هم تمام ماجرا نیست و محصول جدید این برند شیائومی، قابلیت‌های جذاب دیگری نیز خواهد داشت.

پایه عکاسی سلفی شیائومی دارای یک کنترل از راه دور بلوتوثی است که قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند از راه دور، نرم افزار دوربین تلفن همراه هوشمند خود را به طور کامل کنترل کنند. بنابراین هنگام عکاسی در حالت‌های مختلف، تنها کافی است که این کنترل کوچک را در دست خود بگیرید و دیگر نگران از دست رفتن زمان برای تنظیم دوربین و ژست گرفتن خود در میان دوستان‌تان، نباشید!

مشخصات و قیمت پایه عکاسی سلفی شیائومی (Mi Selfie Stick Tripod)

از قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از تمام دیوایس‌های اندرویدی با سیستم عامل اندروید ۴.۳ به بالا و دیوایس‌های آی او اس با سیستم عامل آی او اس ۵.۰ به بالا، قابلیت چرخش کامل به صورت ۳۶۰ درجه، تغییر شکل و حمل و نقل آسان و البته وزن تنها ۱۵۵ گرمی آن اشاره کرد.

گفتنی است که پایه عکاسی سلفی شیائومی در حال حاضر در دو مدل مشکی و سفید و تنها در کشور چین به فروش می‌رسد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود آن به بازارهای جهانی خواهیم بود. کمپانی سازنده در راستای قیمت‌گذاری‌های همیشه جذاب خود، قیمتی معادل ۸۹ یوآن (حدود ۱۲ دلار) را برای این وسیله‌ی جذاب تعیین کرده است که با توجه به کارکرد چندگانه‌اش، می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های جذاب در لیست خرید کاربران عاشق عکاسی ثبت شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*