مراسم رونمایی از هواوی پی 10

پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از هواوی پی 10

کنگره جهانی موبایل 2017 از دو روز دیگر آغاز می‌شود و شرکت‌های کوچک و بزرگ برای معرفی محصولات خود، در شهر بارسلون حاضر خواهند شد. مراسم رونمایی از هواوی پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) احتمالا یکی از جذاب‌ترین کنفرانس‌های روز یکشنبه باشد که در صورت تمایل می‌توانید آن را به صورت زنده و آنلاین تماشا کنید.

کمپانی هواوی که مقر اصلی آن در شهر شنژن چین واقع شده، پیش از شروع نمایشگاه تیزری رسمی را منتشر کرده که ما را با شعار این شرکت آشنا می‌کند: «تغییر حالتی که دنیا شما را می‌بیند» (Change the way the world sees you). درواقع این عبارت می‌تواند بیانگر طراحی متفاوت و دوربین سلفی قدرتمند محصولات جدید چینی‌ها باشد.

مراسم رونمایی از هواوی پی 10 و پی 10 پلاس، تا دو روز دیگر برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از هواوی پی 10 و پی 10 پلاس از ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی (16:30 به وقت ایران) برگزار خواهد شد و کاربران سراسر دنیا می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلفی همچون فیسبوک، یوتیوب و توییتر، این کنفرانس را تماشا کنند. همین حالا و با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید از آمادگی هواوی برای میزبانی در بارسلون مطلع شوید.

بد نیست کمی هم در مورد گوشی های هوشمندی که در این مراسم معرفی می‌شوند، صحبت کنیم. براساس شایعات قبلی، هواوی پی 10 به نمایشگری 5.2 اینچی و 2K، تراشه کایرین 960 (Kirin 960) و اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 در کنگره جهانی موبایل 2017 به نمایش در می‌آید. همچنین احتمالا این گوشی دررر چهار رنگ زرد، خاکستری، آبی و زرد پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

مراسم رونمایی از هواوی پی 10

تصویر تبلیغاتی هواوی پی 10

علاوه بر پی 10، نسخه پلاس از این گوشی نیز با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و با دو طرف خمیده، یکی دیگر از ستاره‌های هواوی در بارسلون خواهد بود. به‌نظر برخی از ویژگی‌های فنی مثل تراشه، دوربین و حافظه رم تفاوتی در این دو گوشی یکسان است.

با توجه به اطلاعاتی که اوایل ماه میلادی جاری از طریق شبکه اجتماعی “Weibo” منتشر شد، نسخه 32 گیگابایتی از پی 10 با 4 گیگابایت حافظه رم، 508 دلار و نسخه 128 گیگابایتی از آن با 6 گیگابایت حافظه رم، 683 دلار قیمت خواهد داشت. پی 10 پلاس نیز در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد که قیمت آن 130 دلار بیشتر خواهد بود.

همراه با گوشی های هوشمند، به‌نظر در نمایشگاه بارسلون می‌توانیم نسل دوم از ساعت هوشمند هواوی همراه با سیستم عامل اندروید ویر 2.0 را نیز ملاقات کنیم.

برای تماشای آنلاین و زنده مراسم رونمایی از هواوی پی 10 و پی 10 پلاس، می‌توانید از همین پست و از این لینک استفاده کنید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*