ویدیوی رسمی بلک بری کی وان

تماشا کنید: ویدیوی رسمی بلک بری کی وان منتشر شد

همانطور که تاکنون اخبار مرتبط با نمایشگاه MWC 2017 را دنبال کرده‌اید، باید بدانید گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) روز گذشته به طور رسمی معرفی شد. با گذشت یک روز از این رویداد، اکنون شاهد انتشار ویدیوی رسمی این گوشی توسط بلک بری هستیم، ویدیویی که تصمیم دارد تا ذهن و البته کیف پول کاربران را به سمت خود جذب کند! واقعیت این است که در ویدیوی رسمی بلک بری کی وان ، این گوشی آن‌چنان چشم‌نوازی می‌کند که احتمالا کاربران زیادی با تماشای آن، به محض عرضه گوشی در ماه آوریل (فروردین ماه) آن را سریعا خریداری خواهند کرد.

در ویدیوی رسمی بلک بری کی وان همه چیز حول کیبورد منحصربه‌فرد گوشی می‌گردد

طبیعی است که کیبورد فیزیکی گوشی در نقطه تمرکز قرار داشته باشد. کیبورد فیزیکی خاص، دقیقا همان ویژگی است که از ابتدا گوشی های بلک بری به داشتن آن معروف بوده‌اند. حتی اکنون نیز که این سبک از طراحی به طور کامل از دنیای گوشی های هوشمند محو شده، بلک بری باز هم به آن پایبند مانده است. کاربران سال‌ها است که از داشتن گوشی های تمام لمسی خسته شده و اکنون به فکر تنوع هستند، به همین دلیل تبلیغاتی همچون ویدیوی رسمی بلک بری کی وان به احتمال زیاد شدیدا نظر آن‌ها را جلب خواهد کرد.

در این ویدیو همچنین بلک بری به عمر بالای باتری گوشی کی وان اشاره کرده و آن را به لطف داشتن ظرفیتی بالغ بر 3505 میلی‌آمپر ساعت، برای یک روز استفاده دائم کافی می‌داند.

بدنه آلومینیومی، جنس خاص پشت بدنه گوشی و از همه مهمتر، میان‌برهای ایجاد شده با استفاده از کیبورد گوشی از دیگر نکاتی هستند که در ویدیوی رسمی بلک بری کی وان به آن‌ها اشاره می‌شوند. نکته اصلی مرتبط با بخش نرم افزاری بلک بری کی وان اینجاست که با وجود استفاده از پلتفرم اندروید، نسخه 7.1، باز هم سیستم‌های امنیتی بلک بری در آن پیاده شده و به عنوان یکی از امن‌ترین گوشی های دنیا شناخته می‌شود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*