گوشی اندرویدی نوکیا 5

گوشی اندرویدی نوکیا 5 رسما معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی و ظاهری متفاوت با نوکیا 6

نوکیا 6 (Nokia 6) تنها گوشی هوشمند قابل رونمایی شرکت فنلاندی نوکیا در کنگره جهانی موبایل امسال نبود و آن‌ها در کنار آن از گوشی های دیگری نیز رونمایی کردند. یکی از این گوشی‌ها، گوشی موبایل اندرویدی نوکیا 5 (Nokia 5) است که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت. این یک گوشی میان رده دیگر از شرکت نوکیا خواهد بود که با کمی تغییرات سخت افزاری، اما تغییرات طراحی زیاد نسبت به نوکیا 6 امشب رونمایی می‌شود.

گوشی اندرویدی نوکیا 5

نوکیا 5 در واقع دومین گوشی تاریخ این برند است که با پلتفرم اندروید روانه بازار خواهد شد. این گوشی همراه با نمایشگر 5.2 اینچی کمی از برادر بزرگتر خود نوکیا 6 کوچکتر است و از چیپست اسنپدراگون 430، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد. به جز نمایشگر، عمده‌ترین تفاوت این دو محصول با یکدیگر را باید طراحی آن‌ها دانست. در حالی که نوکیا 5 نیز از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برد، اما لبه‌های خمیده نمایشگر آن بیشتر از گوشی مدل 6 به چشم می‌آید که در نتیجه احساس بهتری به کاربر دست پیدا می‌کند و راحت‌تر در دست قرار خواهد گرفت. در دست گیری این گوشی بیش از هر چیز دیگری شما را به یاد آیفون خواهند انداخت، هرچند لبه‌های تیز و بامپرهای معمول در آن وجود نخواهد داشت.

گوشی اندرویدی نوکیا 5

درست همانند نوکیا 6، گوشی نوکیا 5 نیز مجهز به نسخه 7.1.1 اندروید نوقا است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی این گوشی قدرتنمایی می‌کند و یک دوربین 8 مگاپیکسلی عریض نیز وظیفه تهیه تصاویر سلفی را بر عهده خواهد داشت. هر دو این‌ها از عملکرد متوسطی برخوردارند، اما باید در نظر داشته باشید که این یک گوشی میان رده دیگر از شرکت نوکیا است.

گوشی اندرویدی نوکیا 5

زمان عرضه و قیمت نوکیا 5

کمپانی HMD Global در نظر دارد این گوشی را از سه ماهه دوم سال جاری میلادی و با قیمت 199 دلار در رنگ‌های آی، نقره‌ای، مشکی مات و مسی روانه بازارهای جهانی کند. این دومین گوشی هوشمند اندرویدی شرکت نوکیا است که همراه با نوکیا 6 تا چند ماه دیگر وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*