راهنمای انتخاب بهترین تالار عروسی

به گزارش سایت تالار، به جرات می توان گفت که سهم عمده ی زیبایی و شکوه یک مجلس عروسی، مربوط به محل برگزاری آن است. محلی که عروسی در آن برگزار می شود، محلی است که رویایی ترین شب زندگی تان در آن رقم خواهد خورد؛ پس لازم است که به چند نکته قبل از انتخاب تالار عروسی دقت داشته باشید.

نکاتی طلایی راهنمای انتخاب بهترین تالار عروسی

1- در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنید.
2- با توجه به ظرفیت تالار مهمانان خود دعوت کنید.

3- مکانی را در نظر بگیرید که پارکینگ مخصوص مهمان داشته باشد.

4-مکانی را انتخاب کنید که در تمیزی و بهداشت سرویس غذا خوری ، رومیزی ها ، راحت بودن صندلی ها ، سرویس های بهداشتی و رختکن، عالی و بی عیب و نقص باشد.

5- منوی غذایی را انتخاب کنید که با سلیقه و ذائقه ی اکثریت مهمانان شما هماهنگ است. باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین طبع های گوناگون دارند غذا سفارش دهید .

6- تالار محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری، وضعیت مناسبی داشته باشد.

7- سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد.

8- روز قبل از مراسم ، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است.

9- ساعت تحویل و دریافت سالن را بپرسید.

10- درباره ی گروه موسیقی و در کل برنامه های تالار درباره ی پخش موسیقی به طور دقیق پرس و جو کنید.

11- در همان اول کار و موقع بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی، حتما مسائلی را که مد نظرتان است و روی آن حساس هستید را مطرح کنید.

12- از مدیر تالار تقاضا کنید که ظروفی را که قرار است غذاها در آنها سرو شود را به شما نشان بدهد. این مسئله هم برای میهمانان وسواسی مراسمتان، می تواند امری مهم باشد.

13- حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا، غذا، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند.

14- برای هماهنگی کارهایتان در روز عروسی می توانید از بین اطرافیانتان تیمی را انتخاب کنید که به شما در کارهایتان کمک کنند؛ تا استرس و فشار عصبی به شما تحمیل نگردد.

15-یک لیست از مهمان ها را برای خود تهیه کنید بعلاوه یک لیست اضافه برای مهمان های رزروی هم داشته باشید. میشه در نظر داشته باشید که این لیست ها نوسان دارد، یعنی ممکن است به تعداد مهمان های شما افزوده و یا بالعکس کم بشود.

16- از آنجایی که شما بهتر سلیقه و ذائقه مهمانانتان را میدانید بهتر است که تهیه شیرینی و میوه را خودتان برعهده بگیرید و این کار را به مسئول تالار واگذار نکنید.

17- حتما برای عکاس و فیلمبردار مراسم، غذا و سایر مخلفات را کنار بگذارید و به خوبی از آنها پذیرایی کنید.

18- شاید هدیه دادن به مهمانان آنقدرها هم مهم به نظر نرسد ولی یکی از جزئیات خوشایندی است که در یاد دوستان، آشنایان و اقوامتان می‌ماند. در ضمن ساقدوش‌هایتان هم واقعا مستحق تشکر شما و همسرتان هستند.

19- در صورتی که می خواهید مراسم تان را در باغ برگزار کنید؛ قبل از کرایه ی آن به فکر تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید.

20- انتخاب یه موزیک عالی برای مراسم جشن عروسی تان می تواند کل جشن را تحت الشعاع قرار بدهد، در جشن عروسی تان غوغایی بر پا می شود.

منبع : به گزارش سایت تالار (www.Talar.org)

 پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*