ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3

در ویدیوهای رسمی سامسونگ با ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3 آشنا شوید

اگرچه پرچمدار موبایل سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 غایب است، اما این غول کره‌ای دست خالی به بارسلون اسپانیا نیامده و محصولات ارزشمندی را در این رویداد معرفی کرده است. روز گذشته شاهد معرفی تبلت گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) بودیم. اکنون با گذشت یک روز از این اتفاق، سامسونگ ویدیوهای هندزآن رسمی این تبلت را منتشر کرده است تا کاربران با ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3 آشنا شوند.

گلکسی تب اس 3 را باید قدرتمندترین تبلت اندرویدی سامسونگ تا به امروز دانست که جانشین مستقیم گلکسی تب اس 2 محسوب شده و به یک قلم مخصوص سامسونگ (اس پن – S Pen) مجهز شده است. پیش از انجام نقد و بررسی‌های تخصصی بر روی این محصول جدید، خود سامسونگ دست به کار شده و برای آشنایی بیشتر کاربران با ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3 ، هندزآن‌های آن را در یوتیوب منتشر کرده است.

ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3

ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3 آن را به انتخابی مناسب برای طراحان، دوست‌داران موسیقی و گیمرها تبدیل می‌کند

این ویدیوها به صورت جداگانه تهیه شده و هر یک درباره قسمت خاصی از ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3 صحبت می‌کنند. طراحی بدنه، کاربردهای قلم، لانچر بازی، اسپیکرهای AKG، و لوازم جانبی محصول در این ویدیوها مورد بررسی قرار می‌گیرند. این تبلت از شیشه و فلز ساخته شده و قاب فلزی آن بین دو ورق شیشه‌ای قرار گرفته است. سامسونگ با این سبک از طراحی ظاهر بسیار ظریف و شیکی به گلکسی تب اس 3 بخشیده است. به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3 برای طرفداران موسیقی، که انتظار می‌رود تا در گلکسی اس 8 نیز شاهد آن باشیم، باید به وجود اسپیکرهای ساخت دست AKG در آن اشاره کرد که کیفیت صوت فوق‌العاده‌ای را به تبلت می‌آورند. دو اسپیکر در بالا و دو اسپیکر در پایین تبلت به چشم می‌خورند که روی هم رفته علاوه بر کیفیت، حجم صدای بسیار خوبی را به کاربران عرضه می‌کنند.

ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3علاوه بر طرفداران موسیقی، گلکسی تب اس 3 را باید گزینه‌ای مناسب برای طرفداران بازی‌های موبایل دانست، چرا که بنابر گفته‌های سامسونگ لانچر بازی آن تجربه متفاوتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با استفاده از این لانچر می‌توان باتری تبلت را برای بازی بهینه‌سازی کرده و علاوه بر پخش مستقیم و زنده بازی، اعلانات (نوتیفیکیشن‌ها) را در زمان بازی خاموش کرد.

در نهایت باید به ویژگی‌ های گلکسی تب اس 3 در بخش  نوت‌برداری و طراحی به کمک قلم آن اشاره کنیم، ویژگی‌هایی که به لطف وجود اس پن، در مقایسه با دیگر تبلت‌های دارای قلم، چند سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرند. همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین تغییرات گوشی فراموش‌شده گلکسی نوت 7 امکانات جدید اس پن آن بود و از قرار معلوم تمامی این قابلیت‌ها اکنون به تبلت گلکسی تب اس 3 منتقل شده‌اند. باتری این تبلت دارای 6000 میلی‌‌آمپر ساعت ظرفیت بوده و به فناوری شارژ سریع مجهز شده است.

طراحی گلکسی تب اس 3

لوازم جانبی گلکسی تب اس 3

 

قلم گلکسی تب اس 3

لانچر بازی گلکسی تب اس 3

اسپیکرهای گلکسی تب اس 3

 

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*