خودرو SUV رنجرور ولار

خودرو SUV رنجرور ولار ؛ ملاقات با تکنولوژی در یک کابین لوکس

لندرور تا به امروز مدل های مختلفی از اتومبیل های خانواده رنجرور را روانه بازار کرده است و حالا ولار (Rang Rover Velar) را باید جدیدترین آن‌ها دانست. چهارمین مدل رنج رور از آخرین تکنولوژی و سطح پیشرفته‌ای از طراحی برخوردار است تا بتوانیم اینک آن را بهترین SUV با سایز میانی در جهان بنامیم. در واقع رنجرور ولار چیزی شبیه به اتومبیل Evoque است، اما از نظر ابعادی آن کمی اسپورت‌تر شده است. بنابراین همه چیز برای یک مسافرت لذتبخش با این اتومبیل بریتانیایی مهیا است.

این اتومبیل از تمام جهات طراحی بسیار عالی و زیبا است و حتی وقتی آن را در کنار اتومبیلی همچون Evoque قرار می‌دهیم، نسبت به تفاوت قیمتی که با یکدیگر دارند بدون شک ارزش خرید را دارد. اما اضافه بر این، رنجرور ولار از امکانات هوشمند جدیدی نظیر یک سیستم اطلاع رسانی / سرگرمی جدید به نام Touch Pro Duo برخوردار است. این سیستم حاوی دو نمایشگر 10 اینچی لمسی برای دسترسی به برخی از کنترلهای اتومبیل است و حتی زیبایی خاصی را نیز به محیط داخلی کابین این خودرو بخشیده است. از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم باید به پشتیبانی از اتصال 4G به لطف اسلات سیم کارت و تبدیل آن به یک مودم همراه اشاره کرد که می‌تواند بدون شک هر کاربری را عاشق خودش کند.

خودرو SUV رنجرور ولار

در اینجا همچنین گزینه‌های رانندگی خودکار نظیر ترمز اضطراری خودکار (حتی قابل تشخیص عابر پیاده)، کمک راننده، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص ترافیک معکوس و حتی نمایش شرایط خودرو در سفرها وجود خواهد داشت.

خودرو SUV رنجرور ولار

در بخش جلویی این اتومبیل از هدلایت های ال ای دی لیزری Matrix همراه با چهره‌ای قدرتمند به چشم می‌خورد. طراحی قسمت جلوی این خودرو به قدری زیباست که در نخستین نگاه شما را مجذوب خودش خواهد کرد.

خودرو SUV رنجرور ولار

باز به داخل خودرو و جایی بیاییم که این اتومبیل به لطف فاصله بین دو محور 2.874 میلی‌متری، قادر به ارائه فضای ذخیره بار 632 لیتری است. علاوه بر اندازه مناسب، شما به لطف یک سیستم تعلیق هوا در مدل‌های استاندارد شش سیلندر این اتومبیل، راحتی مطلق را در حین سفر احساس خواهید کرد. این بدان معناست که اتومبیل مورد نظر خودتان را باید بسته به سبک رانندگیتان برای جاده و یا آفرود انتخاب کنید تا راحتی بیشتری را حس کنید. در مدل آفرود رنجرور ولار نیز کمک راننده هوشمند لندرور قادر به ارائه خدمات کمکی هوشمند مناسبی نظیر کنترل فرود از تپه، راه اندازی خودرو در کشش پایین و غیره است که می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری را به راننده هدیه دهد.

مشخصات فنی رنجرور ولار

گفتنیست رنجرور  Velar در مدل‌هایی با پیشرانه 2.0 لیتری / 3.0 لیتری دیزلی و بنزینی و با قیمت 44 هزار و 830 پوند قابل عرضه خواهد بود. این اتومبیل در تابستان سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*