آیفون اس ای 128 گیگابایتی

احتمال رونمایی از آیفون اس ای 128 گیگابایتی در رویداد بهاری اپل

اپل احتمالا در نظر دارد در رویداد بهاری خود که ماه مارس برگزار می‌شود، از آیفون اس ای 128 گیگابایتی ، نسخه جدید گوشی 4 اینچی iPhone SE رونمایی کند. پس از این که شایعات خبر دادند اپل قصد ندارد در سال جاری از نسل جدید گوشی SE خود رونمایی کند، اینک در گزارشاتی تازه آمده است که آن‌ها در نظر دارند نسخه‌ی بهبود یافته گوشی جمع و جور خود مجهز به حافظه داخلی بیشتری را روانه بازار کنند.

فهرست موجودی فروشگاه های آمریکایی نشان می‌دهد که فروش نسل فعلی این گوشی به آرامی انجام می‌گیرد یا به هر دلیلی کمتر در سبد کالایی آنها قرار دارد، اما به نظر می‌رسد هر چه که به رویداد بهاری اپل نزدیک می‌شویم، اتفاقات بهتری برای این گوشی رقم می‌خورد. این هفته مدل‌های قدیمی آیفون اس ای شامل نسخه های آنلاک 16 گیگابایتی و 64 گیگابایتی در چهار رنگ مختلف از شرکت‌های اسپرینت و غیره به اپل بازگردانده شده‌اند. چندین فروشنده بزرگ دیگر نیز تایید کرده‌اند از سپتامبر گذشته که اپل از خانواده گوشی‌های آیفون 7 خود رونمایی کرد، دیگر محموله جدیدی از گوشی اس ای را دریافت نکرده‌اند.

هنوز آیفون اس ای 128 گیگابایتی اپل رسما تایید نشده است

تمامی این‌ها ما را به سمت عرضه آیفون اس ای جدیدی می‌برد که احتمالا به جای نسخه‌های 16 و 64 گیگابایتی، در نسخه‌های 32 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هرچند در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر اضافه شدن قابلیت‌های جدید به جز حافظه داخلی بیشتر به این گوشی شنیده نمی‌شود. در هر صورت محصول اصلی اپل در رویداد بهاری خود آیفون اس ای 128 گیگابایتی نیست، بلکه آن‌ها قصد دارند از نسل جدید آیپد پرو خود شامل یک نسخه 10.5 اینچی رونمایی کنند. همچنین به نقل از شایعات اخیر، نسخه قرمز رنگ گوشی‌های خانواده آیفون 7 نیز در این رویداد رسما معرفی می‌شوند.

آیفون اس ای محصول سال 2016 این شرکت کوپرتینویی است. یک گوشی 4 اینچی که از طراحی جدید، چیپست اپل A9 و قابلیت فیلم‌برداری با وضوح 4K برخوردار است. در ابتدای راه، نسخه 16 گیگابایتی SE با قیمت 400 دلار و نسخه 64 گیگابایتی آن با قیمت 500 دلار فروخته می‌شود. اما در اواخر سال 2016 میلدی بود که اپل با کاهشی 50 دلاری، قیمت جهانی نسخه 64 گیگابایتی آیفون SE را به 450 دلار کاهش داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*