فرصت جذب سرمایه تا یک میلیارد تومان برای اهالی رسانه در فضای اینترنت

گروه رسانه های پیک برتر در سال 1379 با پوشش گسترده تبلیغات محلی در تهران تاسیس شد. در طول سالیان فعالیت،گروه رسانه های پیک برتر حامی و بنیانگذار فعالیت های فرهنگی گسترده ای در قالب رسانه های دیجیتال و مکتوب بوده است و در حال حاضر بیش از بیست رسانه عضو این خانواده بزرگ هستند تا سهم چشمگیری در تولید محتوای فارسی و افزایش آگاهی اجتماعی ایفا کنند.

دانرو، برترین ها، کلیک یاب، طرفداری، نی نی بان، همگردی، های دکتر، الودکتر، رکنا، چیدانه، دو نفره، جعبه، چی بپوشم، من آشپزم، دنده 6، اپلیکیشن های جعبه ابزار، سرآشپز پاپیون و پیامک پاپیون برخی از رسانه ها و پلت فرم های اثرگذار گروه رسانه های پیک برتر در فضای دیجیتال به شمار می روند.

گروه رسانه های پیک برتر قصد دارد تا با مشارکت و در صورت نیاز با سرمایه گذاری (از سی میلیون تا یک میلیارد تومان) در رسانه های آنلاین (دسکتاپ و موبایل) اکوسیستم رسانه در کشور را توسعه و بهبود بخشد. هدف سرمایه‌گذاری در این مرحله ایجاد رسانه‌های جدید یا توسعه رسانه‌هایی است که مدل درآمدی آنها تبلیغات است و این مهم به کمک جذب کاربر از طریق ارائه محتوا صورت می گیرد.

در این طرح سرمایه‌گذاری به صورت مرحله‌ای و با هدف درآمدزایی رسانه پس از طی دوره زمانی مشخصی صورت خواهد گرفت. همچنین سرمایه‌گذاری ممکن است بر روی رسانه‌های موجود یا برای ایجاد رسانه‌های جدید انجام بپذیرد.بدینوسیله از اهالی رسانه و فناوری اطلاعات که توانمندی و تجربه کافی برای مدیریت رسانه‌های آنلاین را دارا هستند، دعوت می‌شود با مراجعه به لینک ذیل و با ثبت موضوع مورد نظر برای مشارکت حداکثر تا تاریخ 30 اسفند ماه 1395، جهت پذیرش طرح‌ها و پیشنهادهای خود اقدام نمایند.

لینک ثبت نام در فراخوان

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*