آیفون 8

مجله Nikkei: آیفون 8 مجهز به یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد است

ظاهرا دیگر باید باور کنیم اپل آیفون بعدی خود را در سه مدل مختلف روانه بازار می‌کند. علاوه بر این یکی از آن‌ها به نام آیفون 8 (iPhone 8) مجهز به یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد است و دو مدل دیگر از نمایشگرهای ال سی دی فعلی بهره می‌برند. در حالی که ما این شایعه را بارها شنیده‌ایم، این وب سایت ژاپنی پیشتر ادعا می‌کرد آیفون بعدی 5 اینچی است و خبری از اندازه 5.8 اینچی نخواهد بود.

آن‌ها امروز در یک پست عنوان کرده‌اند:

آیفون بعدی که در پاییز عرضه می‌شود در سه مدل مختلف روانه بازار خواهد شد. دو مدل آن‌ها حاوی نمایشگرهای LCD بوده و یکی از آن‌ها از یک نمایشگر 5.8 اینچی OLED برخوردار است.

این در حالیست که Nikkei ماه اکتبر گذشته یک پست با متن زیر را منتشر کرده بود:

 اپل به طور آزمایشی تصمیم گرفته است که تمامی سه مدل 5.5 اینچی، 5 اینچی و 4.7 اینچی آیفون ها را با قاب پشتی شیشه‌ای عرضه کند و آن‌ها را جایگزین بدنه فلزی فعلی کند.  ظاهرا دو شرکت Biel و Lens ارائه کننده قاب های شیشه ای آیفون های آینده خواهند بود.

با توجه به گزارش بالا، جالب است که چگونه این سایت نظر خودش را تغییر داده و ادعا می‌کند یکی از آیفون های آینده اپل از نمایشگر اولد بهره می‌برد. آن‌ها پیشتر بر ادعای خود مصر بودند و موارد دیگری را ذکر می‌کردند. در همین راستا مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities اعتقاد دیگری دارد و نام هر سه آیفون بعدی را آیفون 8 نامیده است. کو چند هفته پیش بود که در یک گزارش مفصل به این موضوع پرداخت. او در گزارش خود از این آیفون 5.8 اینچی نام برد و ادعا کرد که اندازه جایگاه نمایشگر آن با گوشی های 5.15 اینچی فعلی برابر است و یک فضا مخصوص کلیدهای مجازی بر روی آن تعبیه شده است؛ همچنین سایز فیزیکی دستگاه هم اندازه با آیفون های 4.7 اینچی فعلی خواهد بود. این گوشی آیفون 8 خواهد بود که در سه مدل مختلف 2.1 اینچی، 5.2 اینچی و 5.8 اینچی عرضه خواهد شد.

آیفون 8

انتظار می‌رود اپل کلد هوم را برای استفاده از یک نمایشگر بزرگتر و بدون نیاز به افزایش سایز بدنه کلی از روی پنل جلویی آیفون های آینده حذف کند. همچنین حاشیه‌های کناری نمایشگر نیز حذف خواهند شد و حاشیه بالا که از دوربین سلفی و اسپیکر تماس تلفنی میزبانی می‌کند به کمترین حد ممکن خواهد رسید. در حالی که برخی از شایعات ادعا می‌کنند احتمالا تاچ آی دی جای خودش را با تکنولوژی های بیومتریکی نظیر اسکنر عنبیه چشم، تشخیص چهره و یا حتی اولتراسوند عوض خواهد کرد؛ اما پتنت‌هایی توسط اپل به ثبت رسیده‌اند که نشان می‌دهند این اسکنر می‌تواند به صورت ادغام شده در زیر نمایشگر قرار گیرد. علاوه بر این، یک پتنت دیگر نیز به ثبت رسیده که ادغام یک سنسور تشخیص نور در صفحه نمایش را نشان می‌دهد.

آیفون 8 ، آیفون پرو یا آیفون ایکس !

جدای نام آیفون 8 شایعات دیگری نیز وجود دارند که به نقل از آن‌ها، با توجه به دهمین سالگرد عرضه آیفون ها توسط این شرکت کوپرتینویی، مدل 5.8 اینچی اولد نسل آینده گوشی های آینده آن‌ها، آیفون پرو (iPhone Pro) و یا حتی آیفون ایکس (iPhone X) نام خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*