امکان خرید نوکیا 3 ، نوکیا 5 و نوکیا 3310 فراهم شد

امکان خرید نوکیا 3، 5 و 3310 فراهم شد؛ عرضه به زودی

بر اساس آخرین اخبار منتشرشده از محصولات جدید نوکیا ، امکان ثبت سفارش جهت خرید نوکیا 3 (Nokia 3)، نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 3310 (Nokia 3310) در یکی از فروشگاه‌های آنلاین کشور آلمان فراهم شده است.

ثبت سفارش جهت خرید نوکیا 3 و دو مدل دیگر در وب‌سایتی آلمانی

وب‌سایت Belsimpel نام فروشگاه آنلاینی‌ست که گوشی های نوکیا 3 ، نوکیا 5 و مدل 2017 نوکیا 3310 را به ترتیب با قیمت 139 یورو، 189 یورو و 59 یورو جهت پیش‌خرید عرضه کرده است. البته در صفحه خرید نوکیا 3 و دو مدل دیگر، تاریخ ارسال محموله ذکر نشده و تنها با برچسب «به زودی» مشخص شده‌اند. با این حال، نوکیا به صورت رسمی اعلام کرده که عرضه محصولات جدیدش پیش از پایان بهار 96 آغاز خواهد شد.

نوکیا 3 ، نوکیا 5 و نوکیا 3310 گوشی های جدید این کمپانی فنلاندی‌ست که اخیرا در کنفرانسی خبری پیش از نمایشگاه MWC 2017 معرفی و در جریان برگزاری نمایشگاه در شهر بارسلون اسپانیا، به نمایش درآمدند.

شرکت نوکیا پس از کش و قوس‌های فراوان مجددا به زادگاه خود بازگردانده شده و مدیران جدید آن امیدوارند با توجه به تغییر رویکرد و عرضه محصولاتی بر روی پلتفرم اندروید، کاربران قدیمی و جدید را به سوی خود کشانده و دوباره به روزهای اوج بازگردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نوکیا مانند سابق نمایندگی های فروش خودش در ایران را فعال خواهد کرد؟ قبلاً در مرکز استانها و شهرستان ها چند نمایندگی نوکیا بود که تعطیل شدند