سیم کارت شاتل موبایل

سیم کارت شاتل موبایل با آخرین تکنولوژی‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت وارد بازار می‌شود

چندی پیش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO) را به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل اعطا کرد و اکنون این اپراتور تلفن همراه از برنامه خود برای راه‌اندازی اولین و کامل‌ترین شبکه نسل جدید اپراتور تلفن همراه ایران خبر داد. بر این اساس، سیم کارت شاتل موبایل به زودی با قابلیت برقراری مکالمه، ارسال پیامک و دسترسی به اینترنت 3G و 4G وارد بازار خواهد شد.

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل پس از دریافت پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با هدف راه‌اندازی شبکه اپراتور تلفن همراه ایران، سیم کارت‌های نسل جدید را با برخورداری از آخرین تکنولوژی‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت روانه بازار خواهد کرد.

سیم کارت شاتل موبایل

اپراتورهای مجازی نوع اول (Full MVNO) بر خلاف اپراتورهای مجازی نوع دوم (Light MVNO) از تمامی امکانات، تجهیزات فنی و هسته شبکه تلفن همراه برخوردار هستند و با استفاده از زیرساخت رادیویی شبکه‌های تلفن همراه موجود در کشور، خدمات نوآورانه و متفاوتی را به مشترکان خود ارائه می‌دهند.

طبق پروانه‌ای که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل اعطا شده، این شرکت به عنوان اپراتور خدمات سیار گروه شرکت‌های شاتل به زودی خدمات مبتنی بر نسل جدید شبکه تلفن همراه خود را در قالب سیم کارت شاتل موبایل به مشتریان سراسر کشور عرضه خواهد کرد.

ارائه جدیدترین تکنولوژی دسترسی به اینترنت پرسرعت در سیم کارت شاتل موبایل

سیم کارت شاتل موبایل علاوه بر برقراری ارتباط صوتی و تبادل پیامک به عنوان خدمات پایه، از جدیدترین تکنولوژی‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت 3G، 4G/LTE و 4.5G بهره می‌برد و این تکنولوژی را به همراه طرح‌ها و خدمات ویژه محتوایی و ارزش افزوده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. گفتنی‌ست شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، ارائه‌کننده خدمات ارتباطی سیار مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه و خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم بر پایه فناوری TD LTE گروه شرکت‌های شاتل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*