کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه شد +تصاویر

کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه شد؛ قیمت 1180 تا 5500 دلار

برای خرید یک پرچمدار ساخت اپل باید پول زیادی بپردازیم. حال اگر بخواهیم یک کیس مناسب نیز برای آن بخریم، هزینه صرف‌شده ما بسیار بیشتر خواهد شد. به تازگی کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) منتشر شده که در کنار لوکس بودن، قیمتی تا چند برابر یک گوشی آیفون دارند.

شرکت‌های زیادی وجود دارد که اقدام به ساخت کیس های لوکس برای پرچمداران جدید اپل می‌کنند. این محصولات معمولا توسط طلا یا سایر فلزهای گران‌بها تزیین شده و با قیمتی گزاف به فروش می‌رسند. اما شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که محصولات طبیعی را بیشتر می‌پسندید؛ حتی اگر پول بیشتری نیز برای خرید آنها نیاز باشد.

قیمت کیس های لویی ویتون برای آیفون 7

کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و 7 پلاس با نام Eye-Trunk Monogram طراحی و تولید شده‌اند. ارزان‌ترین نمونه تولیدی از این محصولات قیمتی 1180 دلاری داشته در حالی که مدل گران‌قیمت آن 5500 دلار برچسب قیمت خورده‌اند. شاید شما هم تعجب کنید اما این اعداد و ارقام نجومی فقط قیمت کیس است و شامل گوشی موبایل نمی‌شود.

کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه شد +تصاویر

تصویر بالا، گران‌ترین نمونه از جدیدترین کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و 7 پلاس است. این قاب لوکس از جنس «پوست کروکودیل» بوده، نمونه ساخته شده آن برای آیفون 7 قیمتی 5050 دلاری داشته و نسخه بزرگتر آن نیز 5500 دلار به فروش می‌رسد. در تصویر زیر نیز نمونه ارزان‌قیمت این قاب‌ها را مشاهده می‌کنید. برای خرید نسخه مخصوص آیفون 7 این کیس باید 1180 دلار بپردازید، این در حالی‌ست که نسخه مخصوص آیفون 7 پلاس 1250 دلار برایتان آب می‌خورد.

کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه شد +تصاویر

مدل پایه کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و 7 پلاس در چند رنگ دیگر و با همان قیمت عرضه شده که نمونه‌ای از آن را از نمای روبه‌رو در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه شد +تصاویر

به گفته طراحان، این کیس‌ها محصولاتی عادی نبوده و هرکدام از آنها عملکردی «فراتر از یک قاب محافظ» دارند. آنها در واقع «آخرین و شیک‌ترین مدل از لوازم جانبی این فصل‌» هستند. البته کیس های لویی ویتون برای آیفون 7 و 7 پلاس دارای معایبی نیز بوده که بزرگ شدن گوشی موبایل یکی از این مشکلات است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*