گوشی میز آلفا

انتشار اولین تیزر از گوشی میز آلفا (Maze Alpha) ؛ صفحه نمایشی تقریبا بدون حاشیه و دوربین دوگانه

امروزه بازار تلفن های همراه با وجود محصولات متنوع، اشباع شده و اگر شرکت جدیدی قصد ورود به این حوزه را داشته باشد، مشکلات بسیاری پیش روی آن خواهد بود. تولیدکنندگان زیادی هستند که علیرغم تلاش‌های فراوان در بازار موبایل شکست می‌خورند. هرچند، برای رقابت با دیگر سازندگان دو راه وجود دارد؛ ویژگی خاص یا قیمت پایین. گوشی میز آلفا (Maze Alpha) یکی از همین محصولات است که اخیرا توسط چینی‌ها معرفی شده و به‌نظر توانایی خلق یک شگفتی را دارد.

اخیرا کمپانی میز (که مقر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد) با انتشار تیزری از گوشی آلفا، از حضور خود در بازار تلفن های همراه خبر داده است. تصویر تبلیغاتی این گوشی، دستگاهی با صفحه نمایش 6 اینچی و تقریبا بدون حاشیه را نشان می‌دهد که البته موضوع جدیدی نیست، اما اگر چنین محصولی به صورت جهانی عرضه شود، احتمالا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. اگرچه بخش پایینی دستگاه نمایش داده نشده، اما به‌نظر باید در انتظار یک «چانه» یا بخشی با حاشیه بیشتر در این قسمت باشیم.

گوشی میز آلفا

گوشی میز آلفا از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 استفاده می‌کند

تصویر دوم، وجود سیستم دوربین دوگانه برای بخش پشتی را تایید می‌کند. به‌علاوه ما می‌دانیم که این گوشی جدید به اندروید 7 نوقا تجهیز شده و برای در امان ماندن نمایشگر آن از خط و خش نیز از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 استفاده شده است.

متاسفانه اطلاعات چندانی در مورد گوشی میز آلفا در دست نیست و ما تنها از مقر اصلی این شرکت و یکی از شاخه‌های آن در شهر گوئیژو اطلاع داریم. اما آیا این کمپانی چینی با صفحه نمایشی بدون حاشیه می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این شرکتایی که گوشیای طرح اصل میزنن هیچوقت شکست نمیخورن اینا فروششون بیشتره