دوربین هواوی پی 10

دوربین هواوی پی 10 موفق به کسب امتیاز 87 در تست DxOMark شد

کنگره جهانی موبایل 2017 جایی بود که هواوی از پرچمداران خود یعنی پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) رونمایی کرد. جدای از طراحی بسیار خوبی این گوشی های جدید، دوربین هواوی پی 10 نیز به لطف بهره‌گیری از دو سنسور قدرتمند 20 مگاپیکسلی رنگی و 12 مگاپیکسلی مونوکروم لایکا با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. حالا وب‌سایت تخخصی “DxOMark” عملکرد دوربین این گوشی جدید را بررسی کرده که نتایج آن جذاب است.

بنابر آزمایش‌های DxOMark روی دوربین هواوی پی 10 ، این گوشی موفق به دریافت امتیاز 87 از 100 شده که عملکرد فوق‌العاده آن را نشان می‌دهد. در واقع پرچمدار جدید هواوی حالا پشت سر گوشی های گوگل پیکسل با امتیاز 89 و گلکسی اس 7 اج با امتیاز 88 قرار گرفته است. رتبه بعدی نیز با امتیاز 85 در اختیار میت 9 (Huawei Mate 9) قرار دارد.

دوربین هواوی پی 10 جزئیات را به بهترین شکل ممکن ثبت می‌کند

DxOMark عملکرد دوربین گوشی های مختلف را از نظر کیفیت، رنگ تصویر، بافت، سر و صدا و بیشتر می‌سنجد. تست‌های متخصصین این سایت روی دوربین هواوی پی 10 نیز با ثبت چندین عکس در فضای باز شروع شد. به‌ گفته آنها، دوربین این اسمارت فون جزئیات مربوط به شاخه‌ها را به صورت 100 درصد ثبت کرده و در بخش‌های دیگر نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. هرچند، شاید بتوان تنها مشکل کوچک دوربین P10 را نوردهی پایین در بخش‌های تاریک زمانی‌که صحنه مورد نظر بسیار روشن بود، در نظر گرفت.

دوربین هواوی پی 10

در مناطق تاریک نیز دوربین این گوشی با ثبت جزئیات و بالانس نور سفید، عملکرد قابل قبولی دارد.

با وجود سنسورهای قدرتمند لایکا و عملکرد فوق‌العاده در عکس‌برداری، متاسفانه فیلمبرداری این گوشی آنطور که باید ما را مجذوب نمی‌کند. اگرچه ویدیوهای ثبت‌شده کیفیت بسیار خوبی دارند، با این‌ حال یکی از موارد قابل توجه در مورد دوربین Huawei P10، حفظ جزئیات در نور پایین است.

دوربین هواوی پی 10

عملکرد دوربین هواوی پی 10 تحسین برانگیز است، اما آیا پی 10 پلاس با لنزهای f/1.8 توانایی مغلوب کردن برادر کوچک خود را دارد؟

دوربین هواوی پی 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امتیاز پی 10 پلاس به احتمال زیاد بالای 89 باشه

  2. پس htc 10 کو؟اونم فک کنم 88اورده بود

  3. عالیه ولی پی 10 پلاس قطعا بهتره