کلش رویال نسخه 1.8.0

آپدیت کلش رویال نسخه 1.8.0 منتشر شد؛ به روز رسانی کنید

سوپرسل، کمپانی فنلاندی تولیدکننده عناوین پرطرفداری نظیر بوم بیچ، کلش آف کلنز و کلش رویال به تازگی به روز رسانی جدیدی برای کلش رویال عرضه کرده است. در آپدیت کلش رویال نسخه 1.8.0 شاهد تغییرات گسترده و امکانات فراوان جدیدی هستیم که به جذابیت این بازی می‌افزاید و روند صعودی کاربران فعال این بازی را استحکام می‌بخشد.

به روز رسانی 22 خرداد 96

آپدیت کلش رویال 1.9.0 منتشر شد؛ به روز رسانی کنید

کلش رویال نسخه 1.8.0

بدون هرگونه معطلی می‌رویم به سراغ تغییرات جدید.

1. لیگ‌ها

مود جدیدی به بازی اضافه شده که در آن با دستیابی به تروفی 4000، وارد لیگ اول خواهید شد. امکان پیشرفت در لیگ‌ها و رسیدن به لیگ‌های بالاتر نیز وجود دارد و اگر موفق شوید تمام 9 لیگ را با موفقیت پشت سر بگذارید وارد لیگ چمپیون می‌شوید. پاداش لیگ در پایان هر ماه با توجه به بالاترین لیگی که کاربر توانسته به آن دست یابد به او تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است پیش از این بازیکنانی که تروفی بالای 4000 داشتند در پایان هر ماه تروفی‌هایشان به 4000 تنزل پیدا می‌کرد و مقدار کاپ کم شده به صورت تجمعی در اطلاعات اکانت آن‌ها نمایش داده می‌شد. این تغییر یکی از مهم‌ترین و مفیدترین اصلاحات در کلش رویال 1.8.0 به حساب می‌آید که بازیکنان حرفه‌ای را شادمان می‌کند.

2. چست جدید

اگر به خاطر داشته باشید در چالش درفت (Draft) انتخاب چهار کارت بر عهده بازیکن بود و چهار کارت دیگر از سوی حریف به بازیکن می‌رسید. اینک سوپرسل مکانیسم مشابهی برای جعبه‌هایی که به عنوان پاداش لیگ به بازیکن تعلق می‌گیرد در نظر گرفته که کاربر می‌تواند از میان کارت‌های نشان داده شده، کارتی که به آن نیاز بیشتری دارد را انتخاب کند. پر واضح است که این چست در آخر هر فصل در دسترس کاربرانی که بیشتر از 4000 تروفی دارند قرار می‌گیرد.

3. کلن بتل

مدت‌هاست فنلاندی‌ها به دنبال ایجاد تجربه‌ای مشابه وار در کلش آف کلنز برای کاربران هستند و به نظر می‌رسد بالاخره موفق شده‌اند. در آینده بسیار نزدیک امکان هم‌بازی دو هم‌کلنی در بتل خواهیم بود که حریف آن‌ها نیز دو هم‌کلنی دیگر هستند. نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم عدم تغییر تعداد تاورهاست و همچنین هر بازیکن مخزن اکسیر جداگانه‌ای دارد و انداختن کارتی از سوی هم‌تیمی شما مانعی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

4. کارت‌های جدید

کلش رویال نسخه 1.8.0

احتمالا اطلاع دارید که چهار کارت جدید متشکل از دو لجندری، یک کارت کمیاب (Rare) و یک کارت معمولی (Common) به بازی افزوده خواهند شد. اولین کارتی که معرفی می‌شود کارت راهزن (Bandit) شناخته می‌شود که در 17 مارس (27 اسفند) طی رویدادی به نمایش در می‌آید و بیست و چهارم ماه جاری میلادی (4 فروردین) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. سپس کارت‌های نایت ویچ (جادوگر شب)، خفاش‌ها و اسپل جدید هیل به بازی اضافه خواهند شد.

5. ارنای جدید

با توجه به جمعیت 500 هزار نفری بازیکنانی که بیشتر از 4000 تروفی دارند، پیش‌بینی می‌شد ارنای جدیدی در راه باشد و حالا در آپدیت کلش رویال 1.8.0 شاهد تغییر نام ارنای لجندری کنونی به ارنای کوهستان هوگ و نام‌گذاری ارنای جدید از تروفی 3800 به بالا به نام ارنای لجندری هستیم. ارنای لجندری جدید طراحی مهیج و زیبایی دارد و باعث تمایز بازیکنان حرفه‌ای از نیمه حرفه‌ای می‌شود. خبر خوش آنکه همچنان کارت‌های لجندری در بخش فروشگاه (Shop) ارنای کوهستان هوگ در دسترس خواهند بود.

6. بهبودها

زمان کلن چست به جمعه تا دوشنبه منتقل شده و چالش‌های مربوط به تاج‌ها نیز کلن چست و کرون چست را ادغام می‌کند. به نظر می‌رسد در آینده چالش‌های جدیدی در رابطه با تاج‌ها پیش رو خواهیم داشت و سوپرسل با کلش رویال نسخه 1.8.0 پیش‌نیاز آن ها را تدارک دیده است.

ناگفته نماند کارت‌های بسیاری در بازی بالانس شده‌اند و آماده مشاهده تغییر در سرعت، قدرت و مقاومت نیروهایتان باشید.

شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر نسبت به دانلود کلش رویال 1.8.0 اقدام کنید.

نظر شما درباره نسخه جدید کلش رویال چیست؟ جویای نظرات شما هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام یه سوابل. اگر تو قسمت کلن چست دوم شده باشی و هنوز وقت به اتمام نرسیده باشه و تو لفت بدی چی میشه؟ ایا جایزه کلن چست برامون میاد؟ ایا تو کلن بعدی می تونیم تو کلن چست بعدی هم شرکت کنیم؟

  2. باسلام…
    اطلاعات واقعا مفیدی رو بع اشتراک گزاشتین دستتون طلا واقعا مفید بود…
    امیدوارم در اینده ن چندان دور نیز به فعالیت هاتون ادامه بدین
    و در مجموع همه چی عالی 🙂

  3. سلام خسته نباشین!!اپدیت جدید هنگ میکنه و داخل بازی که میری تیک داره!!!!لطفا برسی کنین اخه رو اعصاب رفته این اپدیت جدید والا

    • سلام.
      بازی روی گوشی‌های اندرویدی و آی او اس تست شده و لینک سالمه. پیشنهاد می‌کنم رمتونو خالی کنید یا از اول بازی رو نصب کنید.

  4. سلام. ممنون بخاطر اپدیت ولی وقتی اپدیت کردم و رفتم داخل بازی؛بازی تیک تیکه مشکل از کجاست؟

  5. سلام.ببخشید من با بلواستیک کار می کنم.بازی کلش رویال قبلا بسیار بازی می کردم.ولی بعد از اینکه ابدیت شد من دانلود کردم اما مشکلی که داره قسمت اول بازی که نوشته بروزرسانی بعد پر میشه وارد بازی میشه اون قسمت گیر می کنه؟ به نظر شما مشکل اش چیست؟
    با تشکر از شما

  6. بازی خیلی خوبی فقط لولت خیلی دیر میره بالا. عالیه

  7. ایول داداش..دمت گرم
    فداییی دارییییییی
    مرسی ک انقد زود اپ میکنید..