افشای اطلاعاتی درباره‌ی باتری 3500 میلی آمپری گلکسی اس 8 پلاس

افشای اطلاعاتی درباره‌ی باتری 3500 میلی آمپری گلکسی اس 8 پلاس

همانطور که در مطلب جمع‌بندی مشخصات گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (Galaxy S8 Plus) به آن پرداختیم، پیش‌بینی میشود که مدل استاندارد پرچمداران جدید این برند کره‌ای دارای یک باتری  با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی باشد و مدل پلاس نیز احتمالا از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

حالا در گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، تصویری افشا شده که نشان می‌دهد فرضیه‌ی وجود یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای گلکسی اس 8 پلاس واقعی خواهد بود. البته این ممکن است برای آن دسته از کاربرانی که انتظار وجود ظرفیت بالاتری برای باتری مدل پلاس داشتند را کمی ناامید کند، زیرا با توجه به نمایشگر غول‌پیکر گلکسی اس 8 پلاس که رزولوشن بالایی نیز خواهد داشت، ممکن است که این ظرفیت به مقدار کافی بالا نباشد؛ هرچند که تمام اینها حدسیاتی هستند که در حال حاضر و بدون اطلاع کامل از مشخصات دیوایس اصلی و بهینه‌سازی‌های نرم افزاری انجام شده بر روی آن مطرح می‌شود و احتمال دارد که محصول نهایی، تمام آنها را از بین ببرد.

باتری گلکسی اس 8 پلاس توسط کدام کمپانی ساخته خواهد شد؟

افشای اطلاعاتی درباره‌ی باتری 3500 میلی آمپری گلکسی اس 8 پلاس

در برچسبی که بر روی باتری داخل این تصویر وجود دارد، این موضوع مشخص می‌شود که باتری گلکسی اس 8 پلاس توسط بخش تولید باتری کمپانی سامسونگ یعنی Samsung SDI در کره‌ی جنوبی ساخته شده و عملیات اسمبل آن نیز در کشور ویتنام انجام گرفته است. البته بعد از فاجعه‌ای که برای سری نوت ۷ و انفجار باتری آن به وجود آمد، گزارش‌های متعددی مبنی بر تغییر کمپانی سازنده‌ی باتری اسمارت فون های سامسونگ منتشر شده است و از روی این تصویر نیز نمی‌توان قضاوت کرد که عملیات طراحی و ساخت این باتریها بر عهده‌ی کدام یک از کمپانی‌های همکار سامسونگ بوده است؛ از نام‌هایی نظیر Samsung SDI ،LG Chem و کمپانی ژاپنی Murata Manufacturing Works به عنوان سازندگان احتمالی این باتری نام برده می‌شود.

گفتنی است که گلکسی اس 8 پلاس احتمالا از یک نمایشگر سوپر آمولد با ابعاد ۶.۲ اینچی برخوردار خواهد بود و حالا باید دید که این باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری در صورت قرار گرفتن بر روی این محصول، می‌تواند انرژی مورد نیاز آن برای یک روز کامل کاری را تامین کند و یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*