Google Chrome نسخه Canary بروی مک 64-bit می شود

گوگل در ژوئن اعلام نمود که نسخه ی Canary مرورگرش که برای برنامه نویسان و تست کنندگان طراحی شده از ۶۴-بیت در ویندوز پشتیبانی می کند٬ ولی حرفی در مورد دیگر پلتفرم ها به زبان نیامد.

حال امروز پس از بررسی های انجام شده توسط سایت iClarified آخرین نسخه Google Chrome Canary بروی مک از ۶۴-بیت پشتیبانی می کند. این یعنی کاربران مک در هنگام استفاده از این اپلیکیشن با پایداری بیشتر و سرعت بالاتر روبرو خواهند شد. به احتمال زیاد زمانی زیادی گوگل سپری خواهد کرد تا این نسخه را به صورت عمومی دربیاورد.

191375

وقتی که نسخه ی ۶۴-بیتی برای کاربران ویندوز منتشر شد٬ کاربران شاهد افزایش سرعت ۲۵٪ نسبت به قبل بودند و مرورگر نیز به مراتب نسبت به نسخه ی ۳۲-بیتی پایدارتر بود. به دلیل اینکه هنوز هیچگونه خبری از سوی گوگل برای نسخه ی ۶۴-بیتی کروم مک اعلام نشده٬ معلوم نیست شاهد چگونه تغییراتی باشیم٬ احتمال می رود شاهد بهبود های نظیر نسخه ی ویندوزی آن باشیم.

 

گوگل اینگونه اعلام نمود:

سرعت: ۶۴-بیت این اجازه را به ما می دهد که از آخرین پردازندها و بهینه ساز های کامپایلرها٬ مجموعه دستورات های مدرنتر٬کنوانسیون ها بهره ببرییم که باعث می شود پارامترهای تابعی بیشتری از ثبت کننده ها رد شود. بنابراین شاهد افزایش سرعت خواهیم بود٬ مخصوصا در گرافیک و نوشته های چند رسانه ای. به طور متوسط شاهد افزایش سرعت ۲۵٪ خواهید بود.

پایداری: همچنین شما شاهد کاهش کرش ها در نسخه ۶۴-بیتی خواهید بود٬ به صورتی که طبق برآورد های ما شما شاهد کاهش ۵۰٪ کرش ها خواهید بود.

اگر دوست دارید این نسخه را امتحان کنید٬ اینجا کلیک کنید.

191378-1280

منبع: iClarified

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*