مشخصات دو اسمارت فون جديد HTC به بيرون درز کرد

شرکت HTC قرار است طي يک رويداد خبري فردا چهارشنبه 18 سپتامبر 2012 از محصولات جديد خود پرده برداري کند.اما در استانه اين رويداد تصاوير و مشخصاتي از 2 اسمارت فون جديد اين شرکت با نام های HTC One X 5 و HTC Elation  که به احتمال زياد در اين رويداد معرفي خواهند شد به بيرون درز کرده است.در ادامه با ادامه اين خبر با ما همراه باشيد.

 اولين تصوير منتشر شده از اسمارت فون ۵ اینچی جدید شرکت HTC می باشد، اسمارت فونی که در هنگام رونمایی از آن توسط این شرکت تایوانی، احتمالا HTC One X 5 نامیده خواهد شد.

براساس اخبار منتشر شده، اسمارت فون HTC One X 5 دارای پروسسور ۴ هسته ای و قدرتمند Snapdragon S4 Pro و یک صفحه نمایش ۱۰۸۰p خواهد بود. اگر این مشخصات صحیح باشد، این اسمارت فون میتواند خود را در صدر لیست بهترین اسمارت فون های اندرویدی ببیند. البته قبلا هم تصویری از این اسمارت فون به بیرون درز پیدا کرده بود که با تصویر فوق شباهت زیادی دارد.

تصویر دوم از یک اسمارت فون ویندوز فون ۸ شرکت HTC منتشر شده است که HTC Elation نام دارد و اطلاعات و تصویر آن را از وبسایت رسمی HTC دریافت کرده است، اما نکته جالب اینجاست که بعد از مدتی دسترسی به این صفحه در وبسایت HTC غیر ممکن شده و کاربر با خطای ۴۰۴ روبرو می شود.

به هر حال از اطلاعاتی که بدست آمده مشخص است که این دستگاه از نظر ظاهر بسیار شبیه به اسمارت فون اندرویدی HTC One X می باشد، در حالیکه با مشخصات و ظاهر اسمارت فون HTC 8X تا حدودی متفاوت است. یکی از مشخصات جالب این اسمارت فون ویندوز فون ۸ اچ تی سی، وجود پردازنده ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی است.
با توجه به اینکه شرکت کوالکام تامین کننده پردازنده های ۴ هسته ای دستگاههای ویندوز فون ۸ می باشد، احتمالا ممکن است این پردازنده S4 Pro باشد. در پشت دستگاه نیز لوگوی ویندوز فون ۸ دیده می شود.
از دیگر مشخصات HTC Elation که در تصویر هم دیده می شود می توان به باتری ۲۰۰۰ mAh، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی SUPER LCD، دوربینی ۸ مگاپیکسلی و ۱ گیگابایت رم اشاره نمود.


منابع : gsmarena | phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*