ام جی 360

تولید انبوه خودروی ام جی 360 توسط شرکت ام جی پارس موتور در ایران آغاز شد

سرانجام شرکت ام جی پارس موتور در کارخانه تبریز آذویکو، مونتاژ اولین محصولات ام جی را در ایران آغاز کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، تولید خودروی ام جی 360 در خط تولید این کارخانه آغاز شده و در حال حاضر، این فعالیت سرعت بیشتری به خود گرفته است. MG 360 یک خودروی سدان است که فروش آن از بهار 96 آغاز می‌شود و سپس برای صادرات به کشورهای دیگر خواهد رفت.

خودروی سدان ام جی 360 یا سایک روو 360 در واقع نسخه ارتقایافته ام جی 350 به شمار می‌رود. طراحی خودرو به‌روزتر شده و از نظر برخی پارامترهای طراحی و فنی به ام جی GT نیز شباهت پیدا کرده است. گفته می‌شود که این خودرو با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 107 اسب بخاری در بازار کشورمان عرضه خواهد شد. البته طبق شنیده‌ها، قرار است مدل 150 اسب بخاری با گشتاور 210 نیوتن‌متر نیز در خط مونتاژ صنعت خودرو آذربایجان قرار بگیرد؛ اما تاکنون نمونه‌هایی که مورد آزمایش قرار گرفته و در نمایشگاه خودرو تبریز نیز رونمایی شد، نسخه تنفس طبیعی بود که نسخه فول آن به یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک مجهز شده است.

ام جی 360

ام جی 360 از نظر سطح کیفی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد اما با توجه با شباهت پلتفرم و مشخصات فنی آن به ام جی GT و ام جی 350، نباید از آن انتظار فروش خیلی بالایی را در بازار جهانی داشت. به نظر می‌رسد که برنامه اصلی ام جی برای این خودرو از ایران آغاز می‌شود. با این وجود طراحی و امکانات نسبتا مناسب MG 360 قادر است مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. علاوه بر آن، کیفیت سواری خوب و سابقه استهلاک پایین ام جی 350 می‌تواند کمک زیادی به فروش این خودرو بکند. از سوی دیگر شاید برخی از مشتریان تمایلی به خرید خودرو از یک شرکت نوپا به نام ام جی پارس موتور نداشته باشند و این کار را یک ریسک به حساب بیاورند.

ام جی 360

هنوز قیمت قطعی و رسمی ام جی 360 اعلام نشده اما احتمالا قیمتی در محدوده 60 میلیون تومان برای نسخه 107 اسب بخاری و 65 میلیون تومان برای مدل توربو 150 اسب بخاری می‌تواند مشتریان زیادی به خصوص جوانان را جذب این محصول کند. حال باید منتظر ماند و دید که شرکت ام جی پارس موتور چه قیمتی را برای سدان MG 360 تعیین خواهد کرد.

گالری تصاویر ام جی 360

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوستان لطفا مجددا گول ام جی رو نخورید بنده ام جی داشتم و خدمات ‍‍پس از فروشش پوستمو کند و با کلی ضرر که فروختم خدارم شکر کردم اینکه ام جی ماشین خوبیه شکی نیست اما مطمنا خدمات پس از فروشش که همون وابسته به مدیاس بازم افتضاح و صاحبانش آرزوی نجات از دست اونو خواهند داشت با قیمت بسیار پایین. پس خواهشا مواظب پولتون باشید .