گجت های مخصوص سفر

معرفی جدیدترین گجت های مخصوص سفر ؛ لذت مسافرتی آسان در دنیای مدرن امروزی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیوه سفر کردن هم تغییرات زیادی کرده است. فناوری به خدمت مسافران درآمده و علاوه بر کاهش هزینه‌ها، امکانات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. گجت های مخصوص سفر به اندازه‌ای محبوب شده‌اند که بازار خود را پیدا کرده و سعی دارند تا سفر کردن را به تجربه‌ای راحت‌تر و بهتر برای مسافران تبدیل کنند. در ادامه با جدیدترین گجت های مخصوص سفر که در بازار عرضه شده‌اند آشنا خواهید شد.

جدیدترین گجت های مخصوص سفر

1. کیسه لباسشویی Scrubba Wash Bag

این کیسه لباسشویی سبک از یک صفحه لباسشویی انعطاف‌پذیر تشکیل شده است که جای بسیار کمی را اشغال می‌کند و با مصرف تنها 2 تا 4 لیتر آب و کمی صابون مایع، لباس‌ها را در مدت زمان کوتاهی تمیز می‌کند.

گجت های مخصوص سفر

2. کوچک‌ترین اتوی مسافرتی

این اتوی مسافرتی کوچک دارای یک موتور 420 واتی و سه درجه تنظیم حرارت است. حجم این اتو تنها به اندازه یک موس کامپیوتر است و می‌تواند لباس‌های چروک شده شما را در مسافرت به راحتی اتو کند.

گجت های مخصوص سفر

3. کفی گرم‌کن پا با قابلیت کنترل از راه دور

یکی دیگر از گجت های مخصوص سفر به خصوص سفرهای زمستانی، گرم‌کن‌های پا هستند. کفی گرم‌کن Thermacell Heated Insoles با برخورداری از جدیدترین فناوری گرمایی روز دنیا، قابلیت کنترل از راه دور، ترموستات کنترل دما و لایه داخلی ضد آب، می‌تواند در سفرهای زمستانی به یک همراه مناسب تبدیل شود.

گجت های مخصوص سفر

4. آنتن مخابراتی و رادیویی برای دسترسی به اینترنت

Go Tenna یک دستگاه کوچک و در واقع یک آنتن مخابراتی و رادیویی است که با استفاده از بلوتوث به گوشی های موبایل متصل می‌شود و با کمک آن، تمامی دستگاه‌های اندروید و iOS در هر وضعیتی به اینترنت دسترسی خواهند داشت. کاربران همچنین می‌توانند به وسیله این دستگاه کوچک، اطلاعات مکانی خود را با مخاطبان در فاصله 50 مایلی به اشتراک بگذارند.

گجت های مخصوص سفر

5. کوله پشتی برای نجات از بهمن

کوله پشتی Avalanche North Face Patrol24 ABS مخصوص کوهنوردان و صخره‌نوردان ساخته شده است. این کوله پشتی دارای دو ایربگ 85 لیتری گاز نیتروژن فشرده است که باعث می‌شود تا فرد در صورت وقوع بهمن روی برف بماند.

گجت های مخصوص سفر

6. چراغ روشنایی خورشیدی LuminAID

چراغ LuminAID یک چراغ بادی 56 گرمی و ضد آب است که پس از 6 تا 7 ساعت شارژ با نور خورشید، تا 16 ساعت روشنایی را فراهم می‌کند.

گجت های مخصوص سفر

7. دستگاه تصفیه آب همراه

مسافران در بسیاری از مکان‌ها مانند جنوب شرق آسیا و آفریقا با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند. دستگاه تصفیه آب CamelBak All Clear برای همین منظور ساخته شده و توانایی تبدیل هر نوع آبی را به آب قابل شرب در مدت 60 ثانیه دارد. ظرفیت این دستگاه، کمتر از یک لیتر است و باتری‌های لیتیوم یونی، انرژی آن را فراهم می‌کند. گفتنیست که این دستگاه تصفیه آب با استفاده از اشعه UV، ویروس‌ها و باکتری‌های آب را از بین می‌برد.

گجت های مخصوص سفر

8. پریز و USB همراه

این صفحه پریز و USB همراه می‌تواند مشکلات مسافران را در هتل یا مکان‌های دیگر حل کند. این صفحه که جای کمی را اشغال می‌کند دارای دو پریز و 2 پورت USB است و برای استفاده باید آن را به یکی از پریزهای موجود در اتاق وصل کنید.

گجت های مخصوص سفر

9. دوربین 360 درجه

یکی دیگر از گجت های مخصوص سفر برای  علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری، این دوربین 360 درجه است که تصاویر 360 درجه و زیبایی را از مناظر و رویدادهای سفر ثبت می‌کند. همچنین با این دوربین می‌توان عکس‌ها و ویدیوها را ویرایش و ارسال کرد.

گجت های مخصوص سفر

10. تماس تلفنی از نقاط دورافتاده

این تلفن زشت و بدترکیب که Spot Global Phone نام دارد می‌تواند در مناطق دورافتاده که دسترسی تلفن‌ های هوشمند به آنتن های مخابراتی قطع می‌شود، به هر نقطه‌ای از جهان پیامک بفرستد یا تماس تلفنی برقرار کند.

گجت های مخصوص سفر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*