بدلکاری تام کروز

تماشا کنید: بدلکاری تام کروز در هواپیمای گرانش صفر برای فیلم مومیایی

این ویدیوی تهوع‌آور از پشت صحنه فیلم جدید مومیایی (The Mummy) نشان می‌دهد که چگونه تام کروز (Tom Cruise)، آنابل والیس (Annabelle Wallis) و خدمه یک هواپیما، قانون جاذبه را به مبارزه طلبیدند تا یکی از صحنه‌های کلیدی فیلم جدید مومیایی را خلق کنند. البته بدلکاری تام کروز در فیلمهایش، اتفاق جدیدی نیست و او معمولا خودش این کارها را انجام می‌دهد.

زمانی که برای نخستین بار، تریلر فیلم بازسازی مومیایی (The Mummy) توسط استودیوی یونیورسال منتشر شد، یکی از تاثیرگذارترین و چشمگیرترین صحنه‌های فیلم جایی بود که تام کروز، آنابل والیس و یک دسته از سربازان مانند عروسک‌های پارچه‌ای در یک هواپیمای در حال سقوط به اطراف پرت می‌شدند. طبق معمول، تام کروز تصمیم گرفت تا این صحنه را خودش به صورت واقعی بازی کند؛ بدلکاری تام کروز به یکی از بخش‌های همیشگی فیلم‌های وی تبدیل شده و او هیچ‌گاه نمی‌خواهد که از یک صفحه نمایش سبزرنگ برای جلوه‌های ویژه استفاده کند. کروز به سادگی درخواست کرد که بگذارید یک هواپیما در فیلم سقوط کند چون من می‌خواهم در فضا شناور شوم.

الکس کورتزمن (Alex Kurtzman)، کارگردان فیلم بازسازی مومیایی در این باره می‌گوید:

تام گفت ما می‌خواهیم این کار را به صورت واقعی انجام دهیم؛ ما باید سوار یک هواپیمای واقعی شویم و بعد هم سقوط کنیم. من در آن لحظه فکر می‌کردم که این کار هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

پس از پیشنهاد دیوانه‌وار تام کروز، دست اندرکاران فیلم، یک هواپیمای Zero-G را از آژانس فضایی فرانسه تحویل گرفتند و با اتصالات ویژه، داخل آن را مانند یک هواپیمای معمولی طراحی کردند. هواپیمای Zero-G یا گرانش صفر، یک هواپیمای معروف است که سازمان‌های فضایی برای تمرین فضانوردان از آن استفاده می‌کنند. این هواپیماها با زاویه‌ای تند در آسمان اوج می‌گیرند و سپس به سمت زمین شیرجه می‌روند تا با این حرکت سهمی‌وار و با کمک اثر سقوط آزاد، برای لحظاتی حالت بی‌وزنی را مانند بی‌‌وزنی در مدار زمین در محیط درون خود ایجاد کنند.

بدلکاری تام کروز

هر قسمت بی‌وزنی در این پروازها حدود 20 ثانیه طول می‌کشد که برای ساختن یک صحنه فیلم، زمان بسیار کوتاهی است؛ اما تام کروز و آنابل والیس در همین زمان کوتاه توانستند نمایش خیره‌کننده‌ای را بازی کنند و با شیرین‌کاری و بدلکاری تماشایی خود، در حالی که سایر خدمه در هواپیما به این طرف و آن طرف پرت می‌شوند، یک سکانس مهیج و تاثیرگذار را در فیلم مومیایی خلق کنند. فیلم سینمایی مومیایی به کارگردانی الکس کورتزمن و با درخشش تام کروز، آنابل والیس، سوفیا بوتلا و راسل کرو در تاریخ 9 ژوئن 2017 (کمتر از 3 ماه دیگر) به سینماها خواهد آمد.

بدلکاری تام کروز

بدلکاری تام کروز در هواپیمای گرانش صفر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*