مشخصات گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

مشخصات گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس چند روز پیش از رونمایی لو رفت

تا چند روز دیگر سامسونگ از دو پرچمدار جذاب و منحصر به فرد خود رونمایی خواهد کرد، اما امروز اخباری از آلمان به گوش می‌رسد که ادعا می‌کند مشخصات گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) را در اختیار ما خواهد گذاشت.

سامسونگ 29 مارس معادل 9 فروردین ماه قصد دارد از دو گوشی پرچمدار جدید سال 2017 خود رونمایی کند، بنابراین چیز عجیبی نیست که طی چند روز اخیر اخبار، اطلاعات، شایعات و تصاویر مختلفی از این محصولات به بیرون درز کرده است. اینک نوبت به آن رسیده به نزدیک‌ترین مشخصات گوشی گلکسی اس 8 شنیده شده تا به امروز بپردازیم. اولین چیزی که شما را متوجه خود می‌سازد، هیچ شگفتی نیست. مشخصات به بیرون درز پیدا کرده کاملا نزدیک به آن چیزهایی هستند که طی چند وقت اخیر زیاد آن‌ها را شنیده‌ایم. نسخه اصلی گوشی گلکسی S8 از یک نمایشگر 5.8 اینچی با وضوحی برابر با 2960×1440 پیکسل و نسبت ابعاد 18.5:9 برخوردار خواهد بود. در زیر قاب، چیپست اسنپدراگون 835 منبع انرژی این گوشی بوده که البته نسخه جهانی آن مجهز به یک چیپست هم رده اگزینوس 8895 ساخت خود شرکت سامسونگ است. یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت؛ اگرچه شما می‌توانید به لطف یک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توانید آن را تا 256 گیگابایت بی‌افزایید.

مشخصات گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی این گوشی قرار خواهد داشت که از گشودگی f/1.7 بهره می‌برد و هر پیکسل آن به میزان 1.4 میکرون پیکسل هستند. این ترکیب جذاب می‌تواند کیفیت تصاویر بالایی را در شرایط نوری ضعیف به ارمغان بیاورد. این دوربین مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری و همچنین قابلیت فیلمبرداری 4K نیز خواهد بود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی همراه با باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7 نوقا به صورت پیشفرض نیز در اختیار کاربران خواهد بود.

مشخصات گوشی گلکسی اس 8 پلاس به جز نمایشگر و باتری، تفاوتی با نسخه اصلی اس 8 ندارد

در سمتی دیگر گوشی بزرگ‌تر گلکسی اس 8 پلاس قرار دارد که از مشخصات سخت افزاری یکسان، اما یک نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی و به تبع آن باتری حجیم‌تر 3500 میلی‌آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. هر دو مدل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تاییدیه IP68 را دریافت کرده اند که به کاربر اجازه می‌دهد تا عمق یک و نیم متری آب و به مدت 30 دقیقه بتوانند از گوشی خود استفاده کنند. یک اسکنر اثر انگشت نیز اینک بر روی قاب پشتی گوشی و درست در سمت راست دوربین تعبیه شده است است که تصمیم بحث برانگیزی است، چرا که به احتمال بسیار زیاد، هر روز به صورت متعددی انگشت کاربران ناخواسته بر روی دوربین رفته و باعث افتادن لک بر روی آن می‌شود. علاوه بر این، هر دو گوشی ها مجهز به اسکنر عنبیه چشم و کیت NFC خواهند بود.

خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری هدفون همچنان در این دو گوشی موجود خواهد بود و یک درگاه USB نوع C نیز در قسمت زیرین آنجا جای خواهد گرفت. ناگفته نماند که پرچمداران سال جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی، خاکستری ارکیده، نقره‌ای، طلایی و آبی روانه بازار خواهند شد.

مشخصات گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

همچنین گفته می‌شود در برخی از بازارهای خاص نظیر ایالات متحده، سامسونگ از طرح جدیدی به نام “Samasung Guard S8” نیز رونمایی به عمل خواهد آورد. این طرح به نظر می‌رسد یک سرویس گارانتی قابل تمدید است که به کاربران گوشی های گلکسی S8، ثبت نام برای تامیرات 2 ساعته را ارائه خواهد کرد. این می‌تواند خبر خوبی برای مشتریان گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*