نیسان پاترول سوپر سافاری

معرفی نیسان پاترول سوپر سافاری 2017 ؛ بلندقامت بیابان‌نورد!

اگر می‌خواهید در کویرها، سنگلاخ‌ها و مسیرهای پرشیب رانندگی کنید باید حواستان به انتخاب اتومبیل خود باشد. در تاریخ صنعت خودروسازی، ما با خودروهایی روبرو شدیم که به معنای واقعی، آهنین و اصیل بودند. این خودروهای جان‌سخت همواره مشتریان خاص خود را دارند. خودروی نیسان پاترول سوپر سافاری 2017 (Nissan Patrol Super Safari) یکی از همین خودروهاست که در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های آن آشنا کنیم.

نسل پنجم پاترول با کد Y-61 شناخته می‌شود و برای شرکت ژاپنی نیسان، رکوردهای جالبی را از نظر ماندگاری در شبکه فروش به ثبت رساند. این خودرو به مدت 16 سال از سال‌های 1997 تا 2013 میلادی در سراسر دنیا عرضه می‌شد و به فروش می رسید اما در سال 2014 فروش جهانی آن متوقف شد؛ با این وجود، همچنان تولید این خودروی سخت‌جان در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، پاکستان و مراکش ادامه دارد و از این سایت‌های تولیدی به کشورهایی مانند استرالیا، فیلیپین، سریلانکا و کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا صادر می‌‌شود.

نیسان پاترول سوپر سافاری

مدل معروف سافاری نیز با همان اتاق نسل پنجم پاترول به این بازارها عرضه می‌شود؛ بازارهایی که بیشتر آن‌ها جزو مناطق گرمسیر محسوب می‌شوند و پر از مسیرهای ناهموار و بیابانی هستند. در حالی که سری Y-62 نیسان پاترول از سال 2010 وارد بازار جهانی شده، سری Y-61 این خودرو هنوز هم در بازارهای گلچین‌شده‌ای مانند امارات و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس به فروش می‌رسد.

نیسان پاترول سوپر سافاری با آپشن‌هایی مانند پوشش چرمی دباغی شده بر روی صندلی‌ها، تریم جدید درب‌ها، صندلی برقی 8 جهته برای راننده و 4 جهته برای سرنشین جلو عرضه می‌شود. سیستم نویگیشن، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین پارک عقب، بلوتوث، USB و AUX، پخش سی دی و رادیو اف ام و AM از دیگر امکانات این خودرو هستند. همچنین کابین خودرو به سیستم کنترل اتوماتیک هوا و یک سردکننده یخچالی نیز مجهز شده است.

نیسان پاترول سوپر سافاری

نیسان پاترول سوپر سافاری با ویژگی‌هایی مانند رینگ 17 اینچی آلومینیومی مشکی‌رنگ، بدنه دورنگ و نشان سوپر سافاری بر روی بدنه، به راحتی از سایر مدل‌های پاترول قابل شناسایی است. این خودروی بیابان‌نورد همچنان از پیشرانه قدیمی اما دوست‌داشتنی و قدرتمند 6 سیلندر خطی DOHC با حجم 4.8 لیتر استفاده می‌کند. این پیشرانه، قدرتی معادل 248 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متر را ارائه می‌کند که این میزان قدرت توسط گیربکس 5 سرعته اتوماتیک با قابلیت تبدیل به حالت دستی، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

با توجه به قوانین امروزی، سیستم‌ کنترل پایداری و سیستم نشان‌دهنده‌ی فشار باد تایرها به صورت استاندارد در نیسان پاترول سوپر سافاری 2017 قرار گرفته و 2 کیسه هوا، سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، سیستم ضدسرقت (ایموبیلایزر)، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل کلاسیک، وینچ برقی جلو و قلاب‌های میله‌ای در جلو و عقب از دیگر امکانات این خودروی دوست‌داشتنی و بیابان‌نورد محسوب می‌شوند.

گالری تصاویر نیسان پاترول سوپر سافاری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*