گوشی اوپو آر 11

احتمال تجهیز گوشی اوپو آر 11 به سیستم دوربین دوگانه

چندی پیش کمپانی چینی اوپو، گوشی هوشمند اف 3 پلاس (Oppo F3 Plus) را با دوربین سلفی دوگانه معرفی کرد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. حال برخی کاربران در انتظار معرفی گوشی اوپو آر 11 (Oppo R11) و تجهیز آن به سیستمی مشابه هستند تا بتوانند تصاویر خود را با بهترین کیفیت ممکن ثبت کنند. اما آیا چنین چیزی محقق می‌شود؟

در نمایشگاه MWC 2017 بود که اوپو از اولین سیستم دوربین دوگانه جهان با زوم اپتیکال پنج برابری رونمایی کرد. اگرچه صحبت در این مورد کمی زود است، اما این احتمال وجود دارد که محصولی قدرتمند و صاحب‌نام از سری “R” به چنین سیستمی تجهیز شود.

گوشی اوپو آر 11

گوشی اوپو آر 11 اوایل تابستان عرضه می‌شود

همان‌طور که در تصویر ضمیمه‌شده نیز مشاهده می‌کنید، گوشی اوپو آر 11 شباهت بسیاری به آر 9 اس (Oppo R9s) داشته و این احتمال وجود دارد که همانند محصولات قبلی این کمپانی چینی، نسخه بزرگتر آن همراه با عنوان «پلاس» پیش روی کاربران قرار گیرد. همچنین انتظار می‌رود اوپو R11 به تراشه اسنپدراگون 660 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای (4+4 هسته پردازشگر Kyro) مجهز شود.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده و این احتمال وجود دارد که گوشی جدید اوپو، اوایل تابستان وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*