گوشی گوگل پیکسل

فروش بیش از 2 میلیون گوشی گوگل پیکسل از ابتدای عرضه

با توجه به مدت زمان کم ورود رسمی برند پیکسل شرکت گوگل به بازار موبایل جهان، شاید شما تعجب کنید که آن‌ها فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، اما آیا آن در رقابت جهانی با بزرگان کافی بوده است؟ ما در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت. همانطور که می‌دانید گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) و پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) در کارخانجات شرکت اچ تی سی تولید می‌شوند. این شرکت تایوانی اعلام کرده است که از آغاز عرضه تا به امروز 2.1 میلیون دستگاه از دو مدل گوشی گوگل پیکسل به فروش رسیده است.

وقتی این رقم را با فروش گوشی های برند نکسوس گوگل مقایسه می‌کنیم، میزان بسیار قابل قبولی برای فروش است، اما همانطور که گفتیم وقتی آن را با فروش رقبای بزرگی نظیر اپل و سامسونگ در جهان مقایسه می‌کنیم بسیار کم است.

همچنین این قضیه قابل کتمان نیست که گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال در کشورهای محدودی به فروش می‌رسند و به زمان بیشتری نیاز است تا آن‌ها بیشتر در جهان فراگیر شوند. بنابراین همین 2 میلیون تومان را نیز می‌توان یک معجزه‌ی کوچک برای گوگل دانست.

ظاهرا ال جی تولیدکننده گوشی گوگل پیکسل 3 در سال 2018 خواهد بود

با توجه به یک گزارش منتشر شده از سوی چین، اچ تی سی اینک در حال تولید گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) است. از سوی دیگر سه شرکت دیگر نیز در حال جنگ با یکدیگر هستند تا بتوانند با بستن یک قرارداد، تولید گوشی های پیکسل 3 در سال 2018 میلادی را بر عهده بگیرند. این سه شرکت ال جی، تی سی ال و کول پد هستند. ظاهرا ال جی شانس بیشتری از دو شرکت دیگر دارد و قدرت لازم را برای تولید حدود 5 میلیون دستگاه گوشی گوگل پیکسل 3 برای شرکت گوگل دارد.

با تمام این تفاسیر، می‌توان گفت که فروش گوشی های گوگل روز به روز در حال افزایش است. گوگل اینک نیازمند آن است که زنجیره تامین قطعات گوشی هایش را گسترش دهد تا مشکلی بابت تولید دستگاه‌هایی بیشتر نداشته باشد. هر چیزی در دنیای موبایل ممکن است. چه کسی می‌داند، ممکن است یک روز غول جستجوگر جهان بتواند وارد کشورهای بیشتری در دنیا شود و مردم علاقه‌مند به خریداری گوشی های این شرکت آمریکایی بیشتر از حال حاضر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*