آیا حاضر به خرید گلکسی S8 و گلکسی +S8 هستید؟

آیا حاضر به خرید گلکسی S8 و گلکسی +S8 هستید؟

پرچمداران جدید سامسونگ از هر نظر بزرگتر و بهتر از مدل‌های پیش هستند. اما آیا این دلیل شما را به اندازه کافی راضی می‌کند تا اقدام به خرید گلکسی S8 یا گلکسی +S8 کنید؟

چند هفته‌ای از نمایشگاه MWC 2017 می‌گذرد و در این بین، شاهد رخداد اتفاق خاصی در دنیای موبایل نبودیم. تا اینکه سامسونگ در رویدادی بسیار مهم، از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. معرفی و عرضه این محصولات قطعا یکی از مهمترین اتفاقات سال 2017 برای سامسونگ و علاقه‌مندان به این کمپانی خواهد بود. دلیل آن هم این است که گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) از هر نظر بزرگتر و بهتر از مدل‌های پیش از خود بوده و بهبودهای بیشتری نیز نسبت به آنها داشته‌اند. البته این نظر ماست و دوست داریم نظر شما را نیز بدانیم. آیا این دلایل شما را به اندازه کافی راضی می‌کند تا اقدام به خرید گلکسی S8 یا گلکسی +S8 کنید؟

شاید بزرگترین ویژگی این دو محصول، نمایشگر آنها باشد. سامسونگ پرچمداران جدید خود را به صفحه نمایشی خمیده مجهز کرده و این خمیدگی را به شکلی زیبا به گوشه‌های هر دو اسمارت فون کشانده است.

خرید گلکسی S8 و گلکسی +S8 چه مزایایی را به دنبال دارد؟

اما همه چیز به اینجا خلاصه نمی‌شود؛ آغاز به کار گلکسی S8 و +S8 با ظهور محصول جدید سامسونگ همراه بود؛ دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) که غول بزرگ کره‌ای حساب ویژه‌ای روی آن و هوش مصنوعی بی‌نظیرش باز کرده است. البته به نظر می‌رسد جای پیشرفت بسیار زیادی در این زمینه وجود داشته باشد. طراحی درونی دردانه‌های جدید سامسونگ نیز پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند؛ گلکسی اس 8 مجهز به دو نوع چیپست (اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895) است و سامسونگ این قول را داده که هر دو چیپ از کارایی بهتر همراه با مصرف برق کمتری برخوردارند.

با همه این اوصاف، دوست داریم نظر شما کاربران عزیز گجت نیوز را نیز بدانیم؛ پس به ما بگویید، آیا حاضر به خرید گلکسی S8 یا گلکسی +S8 هستید؟ دلیل این انتخاب را نیز با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.