پ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو 2017

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو 2017 ؛ پردازنده Core i7 اینتل، رم سریع‌تر و تاییدیه THX

شرکت ریزر چند روز پیش نسخه جدیدی از پرچمدار لپ تاپ های گیمینگ خود را معرفی کرد. ریزر بلید پرو 2017 (Razer Blade Pro 2017) مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای نسل هفتمی شرکت اینتل همراه با رمی سریع‌تر نسبت به نسل پیشین، کارت گرافیک آماده‌ برای واقعیت مجازی NVIDIA GeForce GTX 1080 و همچنین تاییدیه THX خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ ریزر بلید پرو 2016 ؛ بهترین‌ها در بدنه‌ای باریک با قیمت نجومی

ریزر بلید پرو 2017 نخستین لپ تاپ مجهز به تاییدیه THX جهان

ریزر بلید پرو 2017 را باید نخستین لپ تاپی در جهان بدانیم که تاییدیه THX را دریافت کرده و می‌تواند تجربیات همه جانبه صوتی / تصویری را متفاوت از هر لپ تاپ دیگری در اختیار کاربرانش بگذارد. رنگ‌های نمایشگر برای دقت بیشتر از پیش کالیبره هستند تا بهترین تصویر برای گیمینگ، مشاهده ویدیو و ساخت محتوا حاصل شود. شما می‌توانید همراه با خروجی صوتی باکیفیت، از طریق یک جک هدفون که تمام رنج شنیداری انسان را پوشش می‌دهد از صدای این لپ تاپ لذت ببرید.

پ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو 2017

این لپ تاپ گیمینگ عملکرد شگفت انگیزی را نیز ارائه می‌دهد؛ چرا که یک پردازنده چهار هسته‌ای نسل هفتمی Intel Core i7 7820HK در زیر قاب آن مسئولیت پردازش داده‌ها را در اختیار دارد. ریزر بلید پرو 2017 همچنین می‌تواند تجربیات گیمینگ واقعیت مجازی تا 4 هسته (همراه با تکنولوژی Hyper-Threading و با Turbo Boost تا سرعت 3.9 گیگاهرتز) را نیز به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید حالت عملکرد “Razer Synapse” این لپ تاپ را فعال کنید و فورا آن را به 4.3 گیگاهرتز اورکلاک کنید تا  وظایف فشرده‌تر شده و سریع‌تر پردازش شوند.

نسخه جدید پرچمدار لپ تاپ های گیمینگ شرکت ریزر از یک رم 32 گیگابایتی DDR4 چهار کاناله 2667 مگاهرتزی بهره می‌برد که سرعت بالاتری را به ارمغان آورده و عملکرد کلی سیستم را کارآمدتر کرده است. علاوه بر این، حافظه سریع PCIe SSD تنظیم شده در RAID 0 همراه با ظرفیتی تا 2 ترابایت نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. از نظر نمایشگر نیز این لپ تاپ بهبود یافته‌تر شده و از یک نمایشگر 17.3 اینچی 4K UHD با پوشش 100 درصدی فضای رنگی Adobe RGB برخوردار است. لازم به ذکر است که Razer قصد دارد این لپ تاپ را از ماه جاری میلادی با قیمت 4 هزار دلار به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*