به گزارش مشتریان، بسیاری از دستگاه های نینتندو سوییچ تاب برداشته است

برخی از مشتریان کنسول های بازی نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) اعلام کرده‌اند که کنسول آن‌ها به شدت حرارت دیده و بر اثر آن کمی تاب برداشته است. نینتندو هنوز پاسخ رسمی به این ایراد نداده است.

هر محصول جدیدی که تولید می‌شود ملزم به گذراندن آزمایشات مختلفی است و عملا با آن چیزی که دست مشتری می‌رسد فاصله دارد. شرکت بر روی این دسته از محصولاتش تنظیماتی را انجام می‌دهد و به بازار می‌فرستد، اما وقتی آن محصول به دست مشتری می‌رسد ممکن است آن‌ها از راه های مختلفی دستگاه خود را تنظیم کنند.

همین چند روز پیش بود که مشکلات جوی استیک کنسول های نینتندو سوییچ به نام “Joy-Con” صدای خریداران را درآورده بود و شرکت نینتندو علت بروز مشکل را به کاربران گفته بود. حالا یک مشکل جدیدی پدیدار شده است. شخصی با نام کاربری _NSR در وب سایت ردیت تصویری را از کنسول تاب برداشته نینتندو سوییچ خود منتشر کرده است. اما این کاربر تنها فرد دارای مشکل با جوی استیک کنسول نینتندو نیست، چرا که کاربران دیگر ردیتور نیز ادعایی مشابه با وی را داشته‌اند و اعلام کرده‌اند که کنسول آن‌ها نیز تاب برداشته و کمی خم شده است.

تاب برداشتن برخی از دستگاه‌های نینتندو سوییچ می‌توانید به خاطر واریانس تولید باشد

آن‌ها استدلال می‌کنند زمانی این اتفاق افتاده که سوییچ به حالت داک درآمده و نمایشگر آن خاموش بوده است. سپس بخش پشتی آن به مرور زمان داغ و داغ‌تر شده تا جایی که گرما و پلاستیک که دوستان خوبی برای یک دیگر نیستند با هم دیگر برخورد کرده و در نهایت منجر به خمیدگی بخشی از کنسول شده است. با این حال ما باید اشاره کنیم از آنجایی که تمامی کاربران کنسول نینتندو سوییچ چنین مشکلی را تجربه نکرده‌اند، این احتمال دارد مشکل به خاطر واریانس یا همان ناسازگاری تولید بوده باشد که نتیجه آن تاب برداشتن کنسول در اثر دیدن حرارت شده است.

اگر شما هم با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنید، تنها راه پیش روی شما ارتباط گرفتن با تیم پشتیبانی شرکت نینتندو  است تا اگر قبول کردند کنسول شما به کارخانه آن‌ها بازگردانده شده و کنسول سالمی را جایگزین آن کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چیکار کنم برا منم همین مشکل رو داره گارانتیش هم تموم شده لطفا راهنمایی کنید