گوشی ماژولار Fairphone 2

آپدیت اندروید 6.0 برای گوشی ماژولار Fairphone 2 عرضه شد

همانطور که می‌دانید گوگل رفته رفته در حال معرفی آپدیت بعدی پلتفرم اندروید با نام اندروید O است، اما تا زمان عرضه رسمی آن، گوشی‌سازان به ارائه آپدیت اندروید 7 نوقا برای محصولات خود ادامه خواهند داد. در این شرایط، برخی کمپانی‌ها نیز وجود دارند که از قافله عقب مانده و هنوز مشغول عرضه آپدیت اندروید 6 مارشملو هستند. به عنوان یکی از این محصولات باید به گوشی ماژولار Fairphone 2 اشاره کرد که به زودی آپدیت اندروید 6.0 را دریافت می‌کند. فیرفون 2 برای اولین بار در سال 2015 عرضه و ارائه آن به بازارهای جهانی یک بار دیگر در سال 2016 تکرار شد.

طبق یک اصطلاح قدیمی، دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. در دنیای موبایل، این ضرب‌المثل را باید به صورت «دیر دریافت کردن آپدیت سیستم عامل، بهتر از هرگز دریافت نکردن آن است» تعبیر کرد! به گفته شرکت Fairphone، مهندسین آن بعد از مدت‌ها کار سرانجام موفق شدند توسعه به‌روزرسانی اندروید 6.0 برای گوشی ماژولار Fairphone 2 را به اتمام برسانند.

بنابر گفته‌های شرکت سازنده، این به‌روزرسانی اکنون برای دانلود در دسترس نیست، اما کاربران گوشی ماژولار Fairphone 2 می‌توانند آن را طی هفته‌های آتی دریافت کنند. از قرار معلوم شرکت Fairphone برای توسعه این آپدیت، با شرکت فنلاندی NE Devices همکاری کرده است. در ادامه به برخی از تغییراتی که اندروید 6.0 به این گوشی ماژولار می‌آورد اشاره خواهیم کرد.

گوشی ماژولار Fairphone 2

نخستین ویژگی تاکید شده، افزایش امنیت دستگاه بعد از دریافت به‌روزرسانی سیستم عامل است. به این ترتیب کاربران می‌توانند بهتر دسترسی‌های مورد نیاز هر اپلیکیشن را مشاهده و مدیریت کرده و در زمان دلخواه، آن‌ها را تغییر دهند. همانطور که انتظار می‌رود، بهبود دوام باتری گوشی Fairphone 2 از دیگر تغییراتی است که با دریافت آپدیت اندروید 6.0 مشاهده خواهد شد. استفاده از حافظه رم کمتر و افزایش سرعت کار با برنامه‌ها، بهبود حالت استفاده همزمان از چند اپلیکیشن و امکان جابه‌جا شدن سریع میان برنامه‌ها از دیگر مزایای دریافت به‌روزرسانی سیستم عامل برای گوشی ماژولار Fairphone 2 هستند.

گوشی ماژولار Fairphone 2

تحول رابط کاربری گوشی ماژولار Fairphone 2

رابط کاربری پیش‌فرض این گوشی با دیگر گوشی های اندرویدی متفاوت است، اما بعد از دریافت آپدیت اندروید 6.0 همانند آن‌ها خواهد شد. این آپدیت به صورت OTA عرضه شده و کاربران گوشی موبایل Fairphone 2 در زمان در دسترس بودن آن برای دانلود، یک نوتیفیکیشن دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*