نتایج تست باتری ال جی جی 6 منتشر شد

نتایج تست باتری ال جی جی 6 منتشر شد

ال جی جی 6 (LG G6) به عنوان پرچمدار فعلی این کمپانی کره‌ای، ویژگی‌های جالب توجهی دارد و با وجود این که ابعاد کوچک‌تری از نسل قبلی خود، یعنی ال جی جی ۵ دارد، اما نمایشگر ۵.۷ اینچی آن از نمایشگر ۵.۳ اینچی جی ۵ بزرگتر است و این موضوع به لطف طراحی باریک‌تر و کشیده‌تر و البته نسبت تصویر ۲:۱ این گوشی محقق شده است.

اما این نمایشگر بزرگتر با در نظر گرفتن این که فضای کمتری برای جای‌گذاری باتری در اختیار طراحان قرار داشته است، احتمالا چالش‌هایی را برای تامین انرژی مورد نیاز آن ایجاد خواهد کرد. نمایشگرهای لمسی اسمارت فون های امروزی، اصلی‌ترین منبع تخلیه‌کننده‌ی انرژی ذخیره‌ شده در باتری دیوایس هستند و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جی ۵، یکی از نقاط ضعف اصلی آن به شمار می‌رفت.

اما حالا کمپانی سازنده در اقدامی قابل توجه، ظرفیت باتری ال جی جی 6 را با وجود طراحی متفاوت آن، به ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش داده است. این افزایش که می‌تواند برای خیلی از کاربران پرمصرف خبر بسیار جذابی باشد، این امید را به ما می‌دهد که پرچمدار جدید این غول کره‌ای بتواند عملکرد بهتری در تست‌های مربوط به باتری داشته باشد و ما هم با این امید، به سراغ بررسی نتایج این تست‌ها می‌رویم.

نتایج تست باتری ال جی جی 6 چگونه بوده است؟

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تست باتری ال جی جی 6 و مقایسه‌ی آن با پرچمداران دیگر حاضر در بازار تلفن های همراه هوشمند نشان می‌دهد که طراحان ال جی موفق شده‌اند به طور نسبی، عملکرد باتری را نسبت به پرچمدار قبلی سری جی این کمپانی افزایش دهند. در این تست که باتری در معرض استفاده‌ی مداوم قرار می‌گیرد، کارشناسان وب‌سایت فون آرنا موفق شده‌اند به مدت ۶ ساعت و ۲۰ دقیقه به طور مداوم از این اسمارت فون استفاده کنند.

گویا جی 6 برای مصرف یک روز کاربرانی که استفاده‌ی نسبتا متوسطی از دیوایس خود داشته باشند، کافی است و نیازی به شارژ مجدد برای این دسته از کاربران دیده نمی‌شود. اما برای آنهایی که به طور مداوم از اینترنت موبایل استفاده کرده و بازی‌های گرافیکی سنگین را پشت سر هم اجرا می‌کنند، قطعا نیاز به شارژ مجدد در میانه‌ی روز ایجاد خواهد شد؛ نزدیکی عملکرد باتری ال جی جی 6 به باتری مدل اخیر کمپانی ال جی یعنی اسمارت فون وی ۲۰ نیز از نکات قابل توجه این نتایج بوده است:

نتایج تست باتری ال جی جی 6 منتشر شد

شارژ باتری جی 6 چه‌ مقدار معطل‌تان خواهد کرد؟

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید یک تلفن همراه هوشمند قدرتمند مد نظر کاربران قرار می‌گیرد، مدت زمانی است که برای شارژ باتری آن نیاز به اتصال شارژر وجود دارد. امروزه با افزایش سرعت زندگی‌ روزانه و فرصت کمتر در جریان روز، کاربران تمایل دارند که کمترین زمان ممکن را برای شارژ کامل دیوایس خود صرف کنند و از این روز به سراغ مرحله‌ی بعدی تست می‌رویم.

در این مرحله، مدت زمانی که برای شارژ کامل باتری اسمارت فون های برتر بازار از صفر تا صد درصد مورد نیاز است را اندازه میگیریم تا ببینیم کدام گوشی می‌تواند سریع‌تر از مدل‌های دیگر شارژ شود. در این تست مشخص شد که یک ساعت و ۴۲ دقیقه برای شارژ کامل ال جی جی 6 مورد نیاز است و با وجود این که این زمانی تقریبا قابل قبول است، اما نمی‌تواند پرچمدار جدید ال جی را در میان سریع‌ترین نمونه‌های حاضر در بازار جای دهد.

عملکرد باتری ال جی جی 6 در این تست بهتر از رقبایی همچون آیفون‌های سری ۷ اپل و گوگل پیکسل بوده است، اما هنوز هم تفاوت زیادی بین این اسمارت فون و غول‌های اندرویدی نظیر گلکسی‌های سری اس ۷ سامسونگ و البته وان پلاس ۳ تی وجود دارد:

نتایج تست باتری ال جی جی 6 منتشر شد

نتایج کلی تست باتری ال جی جی 6 (LG G6)

در جمع‌بندی این تست به چهار سرتیتر اساسی می‌رسیم که مطالعه‌ی آنها می‌تواند وضعیت کلی باتری ال جی جی 6 در زمینه‌ی شارژرسانی و باتری را برایتان روشن کند:

  • تست‌های بنچمارک باتری ال جی جی 6 چندان شگفت‌انگیز نیستند
  • در استفاده‌ی واقعی این باتری می‌تواند اکثر نیازهای کاربران را برطرف نماید
  • با استفاده‌ی متوسط، باتری جی 6 می‌تواند به راحتی یک روز را دوام بیاورد
  • باتری پرچمدار جدید ال جی سریع شارژ می‌شود، اما در مقایسه با رقبای دیگر، سریع‌ترین نیست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*