تست اندروید O بر روی هواوی میت 9

هواوی تست اندروید O بر روی گوشی موبایل میت 9 را آغاز کرد

اگرچه هنوز بسیاری از شرکت‌ها اندروید 7 نوقا را حتی برای برخی پرچمداران خود نیز عرضه نکرده‌اند، اما گوگل از مدت‌ها قبل برای توسعه اندروید 8 ملقب به اندروید O دست به کار شده است. به نظر می‌رسد بعد از گوگل به عنوان مالک و توسعه‌دهنده سیستم عامل اندروید، غول چینی دنیای موبایل نخستین گوشی‌سازی است که آزمایش بر روی این نسخه جدید را از هم اکنون آغاز کرده است. آیا آغاز تست اندروید O بر روی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) بدان معناست که این گوشی، به عنوان نخستین دستگاه اندروید 8 را دریافت می‌کند؟

همانطور که می‌دانید گوشی‌ ها و تبلت های اندرویدی ساخت شده تحت نظر گوگل یعنی محصولات سری نکسوس (Nexus) و همچنین گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) همواره نخستین دستگاه‌هایی هستند که به‌روزرسانی‌های این سیستم عامل را دریافت می‌کنند، به همین دلیل تنها با گذشت یک ماه از زمان رونمایی از اندروید O، برخی از کاربران گوشی ها و تبلت های گوگل، اکنون در حال استفاده از نسخه پیش نمایش آن هستند.

آغاز تست اندروید O بر روی هواوی میت 9 توقع کاربران این گوشی را بالا می‌برد

از قرار معلوم هواوی به عنوان نخستین شرکت برای آزمایش اندروید 8 پیش قدم شده و تست اندروید O بر روی هواوی میت 9 را آغاز کرده است. این گوشی‌ساز چینی تاکنون بیلدهای داخلی اندروید O را برای پرچمدارش عرضه کرده و اکنون در تلاش است رابط کاربری اختصاصی خود یعنی EMUI را با الزامات سیستم عامل جدید وفق بدهد. در هر صورت، با آغاز تست اندروید O بر روی هواوی میت 9 این بیلدهای داخلی در اختیار برخی کاربران برای استفاده آزمایشی قرار گرفته است، اما خبری از برخی ویژگی‌های مهم اندروید 8 در آن‌ها نیست.

علاوه بر آن، تنها امکان انتخاب دو زبان انگلیسی و چینی در این بیلدها گنجانده شده است. در کنار تمامی این محدودیت‌ها، هواوی امکانات توسعه و فایل‌های جدیدی را در این بیلدها گنجانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دست یافتن به تمامی اخبار مرتبط با اندروید 8 از لینک زیر استفاده کنید.

تست اندروید O بر روی هواوی میت 9

با شنیدن خبر شروع تست اندروید O بر روی هواوی میت 9 توقع کاربران این گوشی بالا می‌رود، چرا که انتظار دارند بعد از عرضه نسخه نهایی و پایدار اندروید 8 توسط گوگل، اولین کاربرانی باشند که این آپدیت سیستم عامل را دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام آیا اندروید Oبرای گوشی p9موجوده یانه