پیش فروش گلکسی S8 رکورد زد؛ اعتماد دوباره کاربران به سامسونگ

پیش فروش گلکسی S8 رکورد زد؛ اعتماد دوباره کاربران به سامسونگ

سامسونگ با اجرای طرح پیش فروش گلکسی S8 رکورد تازه‌ای را به اسم خود ثبت کرد. حدود 720 هزار دستگاه از این گوشی موبایل در 7 روز توسط کاربران سفارش داده شد که رکوردی جدید در این زمینه به حساب می‌آید.

پس از آغاز پیش فروش گلکسی S8 و گلکسی +S8 در کشور کره جنوبی، کاربران زیادی به این پرچمداران جدید روی خوش نشان داده و بدین ترتیب، رکوردی که پیش از این با 400 هزار دستگاه در 12 روز در اختیار گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) بود، شکسته شد.

کو دانگ جین (Koh Dong-Jin)، مدیر کمپانی سامسونگ موبایل در این خصوص گفت:

گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) اولین گوشی های موبایلی بودند که توانستند اعتماد از دست رفته کاربران را بازگردانده و توجه آنها را به خود جلب کنند. واکنش بازار نسبت به این محصولات بالاتر از حد انتظار بود.

پیش فروش گلکسی S8 رکورد گلکسی نوت 7 را شکست

به نظر می‌رسد، مسوولان سامسونگ به شکست پروژه گلکسی Note 7 اذعان داشته و امیدوار بودند سری جدید گلکسی S بتواند مجددا مشتریان و طرفداران این غول دنیای دیجیتال را راضی و خشنود نگه دارد. پیش فروش گلکسی S8 در کشور کره تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و کارشناسان بر این باورند که میزان سفارش گلکسی اس 8 و مدل بزرگتر آن از مرز 1 میلیون نسخه نیز عبور خواهد کرد؛ مقداری که تا 2.5 برابر بیشتر از آخرین نوت سامسونگ بود.

برخی امکانات و ویژگی‌های کلیدی پرچمداران جدید سامسونگ شامل مواردی همچون دستیار صوتی جدیدی با نام بیکسبی (Bixby) به همراه کلیدی اختصاصی جهت فراخوان آن، حذف دکمه فیزیکی هوم و انتقال اسکنر اثر انگشت به پشت دستگاه و نیز اسکنر عنبیه چشم، الهام‌گرفته از نوت 7 است.

پیش فروش گلکسی S8 در ایران

گلکسی اس 8 با قیمت 750 دلار به فروش می‌رسد و قیمت نسخه بزرگتر آن 100 دلار بیشتر است. البته با توجه به اجرای طرح پیش فروش این محصولات در ایران، قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 8 ، دو میلیون و 880 هزار تومان و برای گلکسی اس 8 پلاس ، سه میلیون و 180 هزار تومان بوده که حدود صد هزار تومان از قیمت جهانی این دو گوشی بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من که سفارش دادم…سامسونگ همیشه برتر مطلق بوده و خواهد بود…حیف که از 9 اردیبهشت به بعد تحویل میدن