فروش نسخه های فای ال جی جی 6

فروش نسخه های فای ال جی جی 6 با قیمت 988 دلار در سنگاپور

همزمان با رونمایی رسمی از گوشی ال جی جی 6 (LG G6)، پرچمدار سال 2017 غول کره‌ای دنیای فناوری، اعلام شده بود که این گوشی در نسخه‌ی‌ مجهز به سیستم صوتی QUAD DAC های فای و همچنین نسخه پشتیبانی کننده از شارژ بی سیم عرضه خواهد شد. با آغاز فروش این گوشی، نسخه های فای ال جی جی 6  ظاهرا تنها در کشور کره جنوبی قابل رویت بود، اما هرچه زمان به جلو‌تر می‌رود کشورهای بیشتری هستند که ظاهرا قرار است از این نسخه میزبانی کنند.

 

بیشتر بخوانید:

زمان عرضه و قیمت فروش ال جی جی 6 در ایران رسما اعلام شد

 

یکی از کشورهایی که در همان ابتدای امر با آغوشی باز پذیرای نسخه های فای ال جی جی 6 بود، استرالیا بود. اما ظاهرا کشور دیگری که قرار است از این نسخه جذاب میزبانی کند، سنگاپور خواهد بود. ساعاتی پیش ما دو تصویر را از سنگاپور دریافت کردیم که نشان از حضور نسخه های فای ال جی جی 6 مجهز به سیستم صوتی 32 بیتی Quad DAC در این کشور آسیایی می‌داد. تصاویری که علاوه بر برچسب مخصوص این نسخه، تنظیمات مربوط به این قابلیت صوتی را نیز به تصویر کشیده‌اند.

فروش نسخه های فای ال جی جی 6

4 تبدیل کننده دیجیتال به آنالوگ یا همان Quad DAC ال جی جی 6 قادر است کیفیت صوتی بهتر همراه با کژی و خرابی کمتر را به ارمغان بیاورد. کاربران همچنین می‌توانند کانال های راست و چپ را به صورت جداگانه کنترل کنند تا بالانس صدا بهتر از هر زمان دیگری باشد. همراه با DAC چهارگانه که توسط یک چیپ مهار می‌شوند، اندازه قطعه نیز کاهش پیدا می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که بر خلاف مدل های پشتیبانی کننده از شارژر بی سیم، نسخه های فای ال جی جی 6 ارائه کننده حافظه داخلی 2 برابری (64 گیگابایت به جای 32 گیگابایت) است که می‌تواند یکی دیگر از نکات جذاب مربوط به آن باشد.

فروش نسخه های فای ال جی جی 6

قیمت نسخه های فای ال جی جی 6

لازم به ذکر است که در حال حاضر این گوشی توسط دو خرده فروشی معروف استرالیایی با قیمت 900 دلار به فروش می‌رسد. همچنین قرار است از فردا فروش این نسخه با قیمت 988 دلار در کشور سنگاپور نیز آغاز شود. باید دید که این نسخه متفاوت در آینده‌ای نزدیک به جز بازارهای کره، استرالیا و سنگاپور آیا به بازارهای دیگری نیز ورود پیدا خواهد کرد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*