بخش استوری اینستاگرام

تعداد کاربران بخش استوری اینستاگرام حالا از کل کاربران اسنپ چت بیشتر است

استوری یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که برخی شبکه های اجتماعی با هدف جذب کاربران بیشتر، آن را به اپلیکیشن خود اضافه کرده‌اند تا به موفقیتی که پیش‌تر اسنپ چت رسیده بود، دست یابند. بعد از گذشت چند ماه، حال اطلاعاتی جدید از بخش استوری اینستاگرام منتشر شده که استقبال بسیار خوب کاربران را نشان می‌دهد.

بخش استوری اینستاگرام روزانه بیشتر از 200 میلیون کاربر فعال دارد

بنابر گزارشی که اخیرا از تعداد کاربران استوری اینستاگرام منتشر شده، حالا روزانه بیشتر از 200 میلیون نفر با ارسال پستی جدید یا مشاهده پست دوستان خود، از آن استفاده می‌کنند. این در حالی‌ست که اسنپ چت که خود با معرفی “Stories” باعث محبوبیت آن شده است، در سه ماهه پایانی سال 2016 مجموعا 158 میلیون کاربر داشت که این تعداد شامل استفاده از سرویس‌های مختلفی همچون ارسال پیام یا تماس‌های صوتی نیز می‌شد. اما یکه‌تازی اینستاگرام تنها به تعداد کاربران استوری محدود نیست و در سه ماهه پایانی سال 2016، تعداد کاربران روزانه این شبکه اجتماعی به بیشتر از 600 میلیون نفر رسیده بود.

اخیرا نیز سازندگان از اضافه شدن برخی ویژگی‌های جدید به این اپلیکیشن محبوب خبر داده‌اند که به واسطه آن کاربران می‌توانند با انتخاب یکی از سلفی‌های خود، آن را به یک استیکر تبدیل کرده و در تصاویر مورد نظر سنجاق کنند. در این صورت حالت چهره شما می‌تواند در قالب یک اموجی زنده نیز نمایش داده شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب اینستاگرام که اوایل ماه گذشته پیش روی کاربران قرار گرفت، جئو استیکرز (Geostickers) است که پیش‌تر استفاده از آن تنها در شهرهای جاکارتا و نیویورک امکان‌پذیر بود. اما حالا سازندگان در حال اضافه کردن چهار شهر مادرید، شیکاگو، لندن و توکیو به این بخش هستند که می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشد.

جالب است بدانید ویژگی جئو استیکرز هم مثل بسیاری از موارد دیگر از اسنپ چت کپی شده است! هرچند، با توجه به محبوبیت بخش استوری اینستاگرام و سابقه‌ای که فیسبوک دارد، احتمالا این‌که چه کسی اولین بار چنین قابلیت‌هایی را معرفی می‌کند به اندازه نگرانی ارتباط با دوستان برای کاربران اهمیت نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یه نفر پاسخ بده چطور میتونم پیج غیر فعال شده م رو برگردونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا التماسا