اس 8 سامسونگ رکورد پیش فروش در کره‌ی جنوبی را شکست

اس 8 سامسونگ رکورد پیش فروش در کره‌ی جنوبی را شکست

گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) تمام فاکتورهای لازم برای ثبت یک موفقیت چشمگیر اقتصادی را در خود دارد؛ از یک سوی بسیاری از کاربرانی که نوت ۷ خود را پس داده‌اند، حالا به عنوان مشتریان بالقوه‌ی این اسمارت فون محسوب می‌شوند و از سویی دیگر، سامسونگ بعد از مدت‌ها دست به یک تغییر بزرگ در ظاهر پنل جلویی پرچمداران سری اس خود زده است و جمع این دو فاکتور، همه چیز را برای یک فروش موفق و عظیم آماده می‌کند.

البته همین‌طور هم شده و طبق گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، اس 8 سامسونگ موفق شده با گذر از مرز یک میلیون سفارش، رکورد پیش‌فروش یک گوشی هوشمند در کشور کره‌ی جنوبی را به نام خود ثبت کند. این آمار در حالی به دست آمده است که پیش‌فروش این دیوایس از ده روز پیش در کره آغاز شده است و میزان ۷۲۰ هزار سفارش، در هفت روز اول به ثبت رسیده بود.

این به معنای آن است که در سه روز گذشته، ۳۰۰ هزار سفارش جدید برای اس 8 سامسونگ به ثبت رسیده است که در نوع خود آمار بسیار جالب توجهی به نظر می‌رسد. اما این تنها آغاز راه پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ است زیرا کمپانی سازنده برنامه‌ دارد که تعداد ۶۰ میلیون واحد از این گوشی را به فروش برساند. کارشناسان بازار متعقدند که این برند کره‌ای به راحتی و تا پایان سال ۲۰۱۷ قادر است که به ۵۰ میلیون واحد از این سقف تعیین شده دست یابد.

عاملی که موفقیت اس 8 سامسونگ را تهدید می‌کند…

البته لازم است بدانید که با وجود این که از سه روز دیگر و در تاریخ ۲۱ آوریل قرار است عرضه‌ی رسمی و فروش عمومی اس 8 سامسونگ آغاز شود، تعدادی از افرادی که این گوشی را پیش‌خرید کرده بودند، همین حالا هم دیوایس خود را دریافت کرده‌اند و متاسفانه تعدادی از این کاربران، نسبت به قرمز شدن نمایشگر گوشی خود ابراز ناراحتی کرده‌اند؛ در صورتی که تعداد این گزارش‌ها بالا رود و نارضایتی گسترده‌ای در میان کاربران به وجود بیاید، ممکن است که فروش اس ۸ در جهان به مشکلی جدی برخورد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدا به داد سامسونگ برسه اگه این مشکل در بیشتر گوشیاش موجود باشه و با اپدیت نرم افزاری حل نشه دیگه کار سامسونگ ساخته اس.