گوشی نوکیا 9

تماشا کنید: طرح مفهومی و بسیار زیبای گوشی نوکیا 9 با نمایشگر بدون حاشیه

چند روز پیش، تصاویر مفهومی بسیار زیبایی از پرچمدار آینده فنلاندی‌ها یعنی گوشی نوکیا 9 (Nokia 9) بر روی فیسبوک قرار گرفت تا باز هم نام این شرکت قدیمی به تیتر شماره یک بسیاری از خبرگزاری‌ها تبدیل شود. بعد از گذشت چند روز، حالا یکی از کانال‌های یوتیوب با نام “Concept Creator” با انتشار ویدیویی جدید، تصاویر مفهومی گذشته را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کرده است. اما آیا پرچمدار آینده نوکیا با این طراحی روانه بازار خواهد شد؟

اولین موردی که همان ابتدا توجه ما را به خود جلب می‌کند، طراحی گوشی نوکیا 9 با صفحه نمایشی بدون حاشیه است که پیشتر نمونه آن را در پرچمداران جدید سامسونگ دیده بودیم. با عبور از بخش جلویی و نمایشگر بزرگ آن، به بخش پشتی و دوربین دوگانه قدرتمند که به صورت عمودی کنار فلاش ال ای دی و سیستم فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته است، می‌رسیم. اگرچه هنوز جزئیات سخت افزاری و مشخصات سنسورهای دوربین این گوشی مشخص نشده، اما احتمالا باز هم نوکیا، اسمارت فونی با توانایی‌ها منحصر به فرد در عکاسی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد. به این موارد، اسپیکرهای استریوی قدرتمند با توانایی پخش 360 درجه را نیز اضافه کنید تا نوکیا 9 محصولی تمام عیار باشد.

بعد از شکست نوکیا در دنیای گوشی های هوشمند، بخش تلفن همراه این شرکت توسط اچ ام دی گلوبال خریداری شد تا باز هم شاهد عرضه محصولاتی قدرتمند با این برند دوست‌داشتنی و محبوب باشیم. هرچند، هنوز طرح نهایی مربوط به نوکیا 9 مشخص نشده و همه چیز به تصمیم مدیران بستگی دارد. ولی احتمالا عرضه اسمارت فونی قدرتمند با این طراحی، نیروی محرکه خوبی برای تکرار موفقیت‌های گذشته باشد.

متاسفانه تا به امروز هیچ اطلاعات رسمی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نشده است؛ با این حال شایعات از تجهیز نوکیا 9 به تراشه اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه رم خبر دارند.

طرح مفهومی گوشی نوکیا 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. عالی بود. درگذشته اکثریت از گوشهای نوکیا راضی بودند. امیدوارم بازهم همانند گذشته حتی بهتر و قدرتمندتر از گذشته پیش بره

  2. این که شایعس چون اگه به دکمه عکاسیش دقت کنین و بخوایم اندازشو نرمال در نظر بگیریم گوشی حداقل 30 سانتی میشه:| ولی در کل نوکیا 9 قطعا ظاهرش از نسل های قبلی خیلی بهتره و همونطور که میدونین نسل جدید گوشی ها حاشیه کمی دارن پس ممکنه ظاهرش نزدیک به همین باشه

  3. بی صبرانه منتظر بازگشت پیروزمندانه نوکیا هستیم همراه با لنز کارل زایس

  4. قطعا به این شکل نخواهد بود ولی در کل نفس گیر بود این طرح

  5. اگه این طوری باشه واقعا نوکیا پیشرفت بزرگی خواهد داشت و واقعا خوشگل بود .