گوشی بلوبو دی 1

گوشی جدید بلوبو دی 1 با دوربین دوگانه و قیمت تنها 80 دلار معرفی شد

ساعاتی پیش گوشی بلوبو دی 1 (Bluboo D1) با دوربین دوگانه، سخت افزاری قابل قبول و قیمتی مناسب به صورت رسمی معرفی شد.

این روزها بسیاری از گوشی های هوشمند به سیستم دوربین دوگانه تجهیز می‌شوند تا دقت و کیفیت ثبت تصاویر بالا رود. بعد از گوشی بلوبو دوآل (Bluboo Dual) که اواخر سال 2016 میلادی معرفی شد، حالا نوبت به بلوبو D1 رسیده تا با همین سیستم روانه بازار شود.

گوشی بلوبو دی 1، بازار محصولات اقتصادی را هدف قرار داده و با بدنه‌ای از جنس فلز، حالا با ابعاد کوچک‌تری نسبت به گذشته تولید شده است. در واقع این اسمارت فون با ابعاد 141.1 در 71.7 در 9.35 میلی‌متر ساخته شده که در قیاس با تلفنی همچون گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، کمی کوتاه‌تر، عریض‌تر و البته ضخیم‌تر خواهد بود.

گوشی بلوبو دی 1

در رابطه با مشخصات فنی بلوبو دی 1 ، این گوشی جدید به صفحه نمایشی 5 اینچی و اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت) و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و تراشه MT6580 شرکت مدیاتک مسئول مدیریت اطلاعات در آن خواهد بود.

بدون شک ویژگی اصلی این گوشی میان رده، دوربین دوگانه آن است. هرچند، اینجا خبری از یک دوربین بسیار قدرتمند برای به چالش کشیدن پرچمداران مختلف نیست؛ بلکه سازندگان از دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند که سنسور 8 مگاپیکسلی، مسئول ثبت تصاویر و سنسور دیگر، مسئول دریافت اطلاعات مربوط به جزئیات و عمق تصویر مورد نظر خواهد بود. به لطف استفاده از این سیستم، حالتی شبیه به دید میدانی (که در دوربین های DSLR وجود دارد) پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، یک تراشه خودمختار و آنبرد نیز مستقیما روی منظره یاب، افکت بوکه را به تصاویر اضافه می‌کند.

دوربین سلفی هم به سنسوری 5 مگاپیکسلی تجهیز شده که خوشبختانه توانایی اضافه کردن افکت بوکه به عکس‌ها را دارد. علاوه بر آن، سازندگان در بخش جلویی هم از یک فلاش ال ای دی استفاده کرده‌اند تا در محیط‌های تاریک مشکلی در ثبت تصاویر وجود نداشته باشد.

گوشی بلوبو دی 1

از دیگر ویژگی‌های جذاب گوشی جدید بلوبو D1 نیز می‌توان به حالت “breathing” به منظور نمایش نوتیفیکیشن با چند رنگ مختلف از طریق لامپ ال ای دی در بخش پایینی صفحه گوشی، سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

گوشی بلوبو دی 1

هم‌اکنون پیش‌فروش بلوبو دی 1 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی آغاز شده و 20 نفر اولی که برای خرید این گوشی ثبت نام کنند، آن را با قیمت تنها 9.99 دلار دریافت خواهند کرد. مابقی علاقه‌مندان نیز فرصت دارند تا تاریخ 7 می (17 اردیبهشت) با پرداخت قیمت 69.99 دلار، گوشی جدید بلوبو را خریداری کنند. سرانجام بعد از دوره معین نیز قیمت این گوشی به 79.99 دلار خواهد رسید. به علاوه، مدیران از وجود طرحی جذاب خبر داده‌اند که در آن، کاربران با وارد کردن ایمیل خود در محل مربوطه، می‌توانند یکی از دو برنده خوش‌شانس گوشی بلوبو دی 1 باشند.

عکس های بلوبو دی 1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی خوبی میباشد